{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and fifty-eight]
Niemand wist waarom maar iedereen werd erg vroeg wakker.Daarom gingen ze maar allemaal direct naar beneden,waar ze direct aan hun ontbijt begonnen,maar écht wakker was niemand.'Peter is er niet?'merkte Susan op,'Is hij misschien nog aan het slapen?''Neen,'zei Alex die een gezicht trok dat verklapte dat hij het niet begreep,'Hij was eerder wakker dan mij,dat zag ik.''En Roy zie ik ook niet,'zei Alexander en keek in het rond.'Oh neen!'gilde Megan gesmoord,'Vampiers!''Mahaaam!'zei Tobey serieus,'De vampiers komen hier heus niet binnen,dat gaat niet en ze zullen niet zò dom zijn.En waarom zouden ze dan niet iedereen uitmoorden?Evi en Nathalie gniffelden omdat Tobey zo deed tegen zijn moeder.'Misschien waren het er wel twee en hadden ze daarna gewoon geen dorst meer,'zei Lucy en de tranen sprongen in haar ogen,'Peet..mijn broertje en..en..Roy,maar Peet..''Ach Lucy,'zei Bella met een bange ondertoon in haar stem en wreef over haar rug om haar te troosten,'Ze zullen ergens staan praten.Zoals Tobey al zegt is dit onmogelijk.''Ja Luus,'zei Edmund en greep haar hand,'Er zal echt niets aan de hand zijn.Geen vampiers of dergelijke,echt waar.'Lucy veegde haar natte ogen weg met de buitenkant van haar hand,'Je zal wel gelijk hebben.''En we gaan zoeken,'zei Susan zelfzeker,'Ze kunnen niet ver weg zijn.'En dus gingen ze over zoeken,iedereen op een andere plek,zodat ze snel gevonden zouden worden.Selena ging buiten,dicht bij het kasteel zoeken want wie weet zaten ze tegen de muur leunend over jongenszaken te praten.Aan de ene kant geloofde ze Edmund,Bella en Tobey maar stel dat de vampiers dat toch hadden gedaan..Peter,haar vriendje..weg.Maar dat kan helemaal niet zei ze in zichzelf Peter en Roy zouden zich niet laten doen.Ze zijn hier ergens,de vampiers kunnen ons helpen,en dat weten ze dus zullen ze dit hélémaal niet doen. Snel liep ze het hoekje om.Gerustheid vulde haar lichaam.Peter.
Reageer (3)
Die foto is net zo geweldig als jouw serie.
1 decennium geledenMaar ik wil romantisch stukje van E&B !
xo.
weer een héél mooi stukje. Ik weett nu even niets tof te bedenken als reactie:( sorry daarvoor
1 decennium geledensnel verder
Lucylucyluus. Vet lief die fotooo!
1 decennium geledenMooi, mooi, moooi geschreven. (:
Verdéééér.
xx