'Melody, niet weggaan..' zei Sarah op de toon van een zielig kindje. Ze grijnsde. 'Ah, kom hier!' zei ze met open armen om Sarah te knuffelen.
'Oh, groepsknuffel!' schreeuwde Tom uit, waarna iedereen Sarah en Melody probeerde dood te persen. Altijd een goed idee.
'Zora, je vergeet iets.' merkte Bill droogweg op. vergeten..mijn kettingen. Dom, dom dom...
'Ja, ik heb nog iets voor je..' zei ik enthousiast. Melody keek me aan.
'Moet ik bang worden?' vroeg ze kortaf. Sarah dacht erover na..
'Goed idee, als ze zo hyper is, pas je beter op.' zei ze lachend. Ik stak mijn tong naar haar uit.
'Als je wilt tongen draaien, vraag het dan aan Georg..' zei ze. Buiten het feit dat mijn hoofd tomaat speelde, was er niets echt iets aan de hand. Ik haalde de kettingen uit -ze waren ingepakt in de winkel, gelukkig maar.
'Het is voor jou.' zei ik. 'Afscheidscadeautje.' mompelde ik stil terwijl ik Georg armen om mijn middel voelde..
Georg moest een stapje achteruit zetten toen Melody mij blijkbaar tegen de grond probeerde te werken, nee, eigenlijk knuffelde ze me gewoon..maar zo voelde het wel aan. Een beetje zoals ik verwacht had, gaf ze een deel aan mij en het ander deel aan Sarah.
'Oké, nu jullie het toch alleen maar erger hebben gemaakt, moeten jullie mij allebei plechtig beloven dat jullie deze 4 gasten + Zinzi -Tom mag achterwege gelaten worden- overtuigen om jullie tot bij mij thuis te voeren.' zei ze streng. Ik glimlachte en knikte. Sarah porde Tom in zijn zij en knikte ook. 'Ik vind je niet meer leuk, Melanie.' zei Tom kortaf, maar hij glimlachte wel nog.
Daarna moest ze echt naar het Station vertrekken, Gustav zou haar voeren, dan hadden ze ook nog wat tijd voor elkaar voor ze vertrok...

Voor het verhaal heb ik nodig; een band... ik was aan het twijfelen tussen Cinema Bizarre of Black Veil Brides? Wie hebben jullie het liefst? Andere groepen mogen ook, maar deze ken ik best denk ik...

Reageer (11)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen