Nieuw celmaatje
De hele dag had ze al zenuwen, maar kon die maar net onder bedwang houden. Iedereen wist dar vandaag een jonge jongen hier heen zou komen, maar Jade wist van niks en was zich steeds erger zorgen aan het maken.
Na een tijdje was ze weer rustig en ging ze op haar bed zitten waar straks iemand anders zou gaan slapen. Ze was gelukkig al wat rustiger.
Opeens hoorde ze het gezoem van de poort die open ging als er iemand naar binnen gebracht moest worden. Dat geluid herkent ze in duizende. `Daar is hij`:zei ze tegen haar zelf. Sommige keken effe naar haar cel en moesten eigenlijk lachen, maar ze probeerde zich in te houden. Jade had niks in de gaten en draaide zich om richting de muur van schaamte.
De deur ging open van het complex en Jade draaide zich met een ruk om. Ze was aan het kijken en aan het kijken, maar zag wel iemand achter die grootte bewaker lopen. Ze zag alleen zijn benen en die zagen wel oké uit. Maar haar zenuwen stegen op. Voor haar cel stopte ze en de bewaker deed de sleutel in het slot. Het leek net op alles in slow motion ging, zo lang duurde het voor Jade. Uiteindelijk deed hij de deur open en er stapte een jonge jongen haar cel in. Opeens waren alle zenuwen weg.
De jongen liep gelijk naar Jade toe en stak zijn hand uit:`Hello, I`m Rick.` `Hi, I`m Jade. nobody told me you were English.`antwoorde Jade. `No, I`m a Canadian.` Jade voelde zich effe niet op haar gemak nadat ze een fout had gezegd. Rick lachte wel effe naar haar.
s`Avonds was Jade helemaal opgelucht en schreef in haar dagboek:
`Lief dagboek,
Ik geef het niet graag toe, maar mijn gedachten hadden het fout. Ik moet nooit meer iemand beoordelen als ik hem/haar nog nooit heb gezien.
Dat heb ik nu wel geleerd en dan nog iets. Ik denk dat ik mijn nieuwe celmaatje `Rick` Wel mag. Hij deed heel vriendelijk en hij van een Canadees. Best sexy.
Groetjes Jade Wades.`
Reageer (1)
I like it (:
1 decennium geleden