Foto bij living forever 7.1

Siva

De pijn in mijn borst was onbeschrijfelijk. Ik kon alles voelen wat er met mijn hart gedaan werd. Jay legde me voorzichtig neer op de bank, maar ik schudde mijn hoofd. Jay wist nog net op tijd opzij te springen voordat ik over hem heen braakte.
‘Wat doet hij?’ vroeg Jay vol afschuw.
‘Hij… bijt.. er op,’ fluisterde ik. Ik begon het benauwd te krijgen en het zweet gutste over mijn gezicht samen met tranen van pijn en vernedering. Jay scheurde mijn overhemd kapot en gooide de flarden naar de andere kant van de kamer. Hij werd bleek toen hij naar het gat in mijn borst keek.
‘Ze moeten het vinden!’ zei ik en ik grijp Jays arm vast, die knikt.
‘Ze vinden je hart en verbranden het,’ verzekerde de Jay me. Ik werd bleek, rilde, maar knikte toch opgelucht. ‘Doet dat zeer?’ vroeg Jay ineens. ‘Je hart verbranden, zodat het terug kan groeien.’ Ik knikte. Mijn hart moest verbrand worden en zou dan weer terug groeien in mijn borst. Ik begon het warmer te krijgen en ineens ontstond er een felle pijn in mijn borst. Ik schreeuwde en op de plek waar mijn hart hoorde te zitten ontstond een groot vuur. Steekvlammen schoten uit mijn borst en de pijn was onbeschrijfelijk.
‘Zie je wel,’ hoorde ik Jay mompelen, terwijl hij achteruit deinsde voor het vuur. ‘Ze hebben je hart gevonden.’ De deur vloog open en Tom kwam binnen met mijn brandende hart in zijn hand, ik slaakte nog een schreeuw van de pijn en toen werd alles zwart.


Krijg ik een Kudo/reactie?

Reageer (1)

  • Ninuturu

    Kudo, als ik er meer kon geven, reactie altijd. ik was even een paar weken weg :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen