Foto bij deel 37

WOOOW! 12 ABO's! Merel en ik zijn hier echt heel blij mee!ze was zelfs helemaal aan het flippen toen ze dat getal zag :D zeker blijven lezen , misschien kan je ons verhaaltje delen? alvast bedankt ! we love youuuu !

Merel spreekt.

'hup Ierland hup.' hoorde ik benenden in de hal en ik stond op en ging kijken en zag dat papa terug was van Ierland.
'oooh hallo papa' zeg ik en ik ga terug aan tafel zitten en papa komt de eetkamer binnen.
'hoi iedereen' zegt hij en hij zet 3 zakken op tafel.
ik ben altijd heel benieuwd en ik sta op en loop naar de zakken.
'eh eh eh ... dat zijn cadeau's voor jullie maar laat me even thuiskomen oké.' zegt hij en ik kijk hem met puppieoogjes aan.
'oke dan' zegt hij en ik spring op en neer.
'Jongens, natuurlijk heb ik voor jullie ook iets meegenomen.' zegt hij en hij pakt 5 voetbal-shirts uit de zak.
'ze zijn gehandtekend.' zegt hij en geeft hen aan de jongens en ze beginnen allemaal te juichen en pakken het truitje aan.
papa haalt nog iets uit de zak en het is een bal , die geeft hij ook nog af en hij gaat verder in de volgende zak .
'dagmar , Tinne heeft me geholpen met deze cadeau's want ik weet er niet veel van.' zegt hij en hij pakt 3 kleedjes en een zak make-up uit de zak en een groene stijltang.
'dankje nonkel Rob en Tinne.' zegt ze en geeft hen allebij een knuffel.
'en als laaste , men jongste dochter nog hé.' zegt hij en ik lach .
'ale ik kan niet wachten.' zeg ik en hij pakt de zak en neemt er een pakje uit.
'alé plezant ik mag nog gaan uitpakken ook.' zeg ik en hij lacht.
'ja sorry of anders had je het te snel gezien , maar ik wou nog iets anders kopen maar dat was er even niet meer maar ik heb het besteld.' zei hij en ik begin het pak uit te pakken.
'Omg papa , zo mooi' zeg ik en ik krijg tranen in mijn ogen van blijschap.
het waren 2 canvas doeken , op 1 doek was er een groeps foto van de jongens,dagmar en mij , en op de 2de doek stondt een foto van mij en Niall op mijn verjaardags feest.
'dankje!' riep ik en ik geef hem een knuffel .
'ooh en Niall en de jongens als jullie die ook willen ,moet je het maar zeggen dan bestel ik er nog wel.' zegt hij en de jongens knikken.
'wat gaan we eigelijk vandaag doen ?' vraag ik.
'inpakken.' zegt dagmar en ik kijk naar haar .
'hoe bedoel je ?' vraag ik en ze begint te lachen .
'Merel we blijven niet voor eeuwig in Belgie hé we moeten terug naar Londen de jongens moeten terug beginnen voor te bereiden voor de tour.' zei ze en ik sla mezelf op mijn hoofd .
' helemaal vergeten.' zeg ik en ik begin de tafel af te ruimen en ik ga naar boven en zie dat mijn bed helemaal overhoop ligt.
'HARRY,LOUIS,LIAM NAAR BOVEN KOMEN NU!' roep ik naar beneden en de jongens staan al snel naast me en ik wijs naar het bed .
' lief van ons dat we het opgedekt hebben hé ?' vraagt Louis en ik kijk hem raar aan .
'vinden jullie dit opgedekt?' vraag ik en ze knikken.
'zo doen wij het altijd.' zegt Harry en liam duwt hem.
'Zal ik het doen , ik ben teminste netjes.' zegt Liam en ik lach .
'hee , wij zijn ook netjes.' zeggen Harry en Louis tegelijk en ze gaan terug naar beneden .
'ik zal je wel helpen Liam.' zeg ik en ik help hem en als het opgedekt is gooi ik mijn knal roze koffer op bed.
'ik ga terug naar benenden hé.' zegt liam en ik knik.
ik pak al mijn kleren en ik zie wat er nog moet gewassen of gestreken moet worden en leg ze dan in mijn koffer.
opeens pakt iemand me bij mijn middel en ik schrik.ik draai me om en zie dat het Niall is.
'ik liet je toch niet schrikken hé?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd.
'nooit.' zeg ik en ik geef hem een kus.
'moet ik je helpen?' vraagt hij.
'goh , dat mag je zelf kiezen.' antwoord ik en hij gaat mijn dressing in.
'Merel Merel Merel Merel!!!' roept hij vanuit mijn dressing en ik loop naar hem toe.
'wat is er ?' vraag ik en hij haalt een kleedje van mijn schap af.
'waarom neem je deze niet mee naar londen?' vraagt hij en ik kijk naar de grond .

Reageer (5)

  • 1Dlovees

    jup :)

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    ik wil ook wel weten welk kleedje
    snel verder

    1 decennium geleden
  • 1Dlovees

    haha jup jup :D xxx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    Nu wil ik weten welk kleedje dat is eh!!
    Snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen