Foto bij ||Feeling 7

Multitude
Justin Bieber
Shanna Miller

Justin Bieber
Shanna sliep nu al een tijdje maar ik kon niet slapen, ik lag gewoon in haar bed en ik keek naar de kamer en naar Shanna. Ik zag dat er een gitaar in de hoek van de kamer stond en ik vroeg me of ze kon spelen. Shanna woelde een beetje met haar lichaam en knipperde haar ogen open. "Hey Sleeping Beauty," glimlachte ik naar d'r. Ze draaide zichzelf om en knuffelde me. Je zou nu al denken dat we een relatie hadden, maar we hadden onze eerste kus nog niet eens gehad. Op dit moment was ze meer mijn beste vriendin, ook al had ik haar pas een week geleden ontmoet. "Heb jij nog geslapen?" Ze had haar hoofd in mijn borst begraven en je kon nauwelijks horen wat ze zei. "Nee, ik doe niet aan dutjes," zei ik voor de grap. "Speel je gitaar?" Vroeg ik terwijl ik naar haar gitaar wees. "Ja, ik heb ook een paar liedjes zelf geschreven en ik speel piano," zei ze terwijl ze uit bed stapte en naar haar gitaar liep. "Speel eens iets," zei ik terwijl ik voor haar ging zitten zodat ik beter naar d'r kon kijken. "Ik kan niet zomaar alles spelen, vertel me iets om te spelen. Ik heb een paar liedjes van mezelf en ik ken ook een paar van jou liedjes." Ze pakte een boekje uit haar nachtkastje en gaf het aan me: "Ik heb dit nog nooit aan iemand laten zien, zeg het als je wilt dat ik een van deze liedjes moet spelen." Ik keek naar haar. Ze had dit boekje nog nooit aan iemand anders laten zien en ze nam mij in vertrouwen. Ik bladerde door het boek en ik had een nummer gevonden. "Ik vind deze leuk, Who Says, het doet me aan jou denken," ik wees naar de bladzijde en ze bloosde. "Oke Mr. Bieber, maar ik waarschuw je, ik ben niet zo goed." Ze legde haar vingers op de snaren en begon het nummer te spelen. Haar stem was zacht en het klonk mooi in mijn oren. Hij was niet sterk, maart dit meisje wist hoe ze mooi moest zingen. Ik keek haar aan, "dat was geweldig, welke liedjes kan je van mij spelen?" Ik wilde iets voor haar zingen, maar Shanna moest gitaar spelen aangezien ik links was. "Ik kan Pray, Overboard, Down To Earth en Never Let You Go spelen," zei ze terwijl ze omhoog keek en naar me glimlachte. Ik gaf haar een soort van 'weet je zeker dat je geen Belieber bent?' uitdrukking. Ze schudde haar hoofd van nee en beet zachtjes op haar lip, ik kon zien dat ze bloosde. "Laten we Overboard zingen, jij doet Jessica's deel en ik zal mijn deel zingen," glimlachte ik naar haar. Ze knikte en begon op haar gitaar te spelen. Ik heb dit nummer altijd mooi gevonden, maar het was moeilijk om het te zingen met Jessica. Maar met Shanna was het anders, vooral omdat ik een band met haar had. We zongen het hele lied samen en het klonk geweldig. Shanna had veel goede nummers in het boek staan, en ik wilde Scooter overtuigen om haar mee te nemen op tour. "We klonken goed Shanna, laten we nu pizza bestellen want ik heb honger," glimlachte ik naar haar, ik pakte haar op en liep met haar in mijn armen naar beneden. "Justin, zet me neer," lachte ze speels en ze sloeg me op mijn rug. Al snel lagen we samen op de bank en ik begon haar te kietelen. Na een tijdje kusten we, onze eerste kus samen.

Shanna Miller
Justin begon me te kietelen en het volgende wat ik wist was dat we samen op de bank lagen, kussend. Ik had nog nooit met zoveel passie met iemand gekust. Ik had een keer een serieuze relatie gehad, maar hij misbruikte me en ik wilde er liever niet over nadenken op dit moment. Justin was anders, ik kon je vertellen dat hij om me gaf en het beste voor me wilde. We stopten even met kussen om wat lucht te krijgen en daarna drukte hij zijn lippen weer op die van mij. Zijn tong gleed mijn mond binnen en we begonnen langzaam te zoenen. Na een tijdje stopten we en ik legde mijn hoofd op zijn borst. De pizza die hij zo graag wilde was hij waarschijnlijk helemaal vergeten. "Je kan goed zoenen," hoorde ik hem fluisteren. Hij keek naar me en ik staarde naar hem, allebei lachten we naar elkaar. "Ja, jij bent een vervelend kietel monster," zei ik en hij stak zijn tong naar me uit. We lagen daar gewoon, ik met mijn hoofd op zijn borst en onze vingers samen gevlochten. Voor een keer bleek mijn leven normaal te zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen