PROBLEMEN
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Doet het nog steeds zeer?
1 decennium geledenik vind het zo erg voor je, die vrienden/innen die over jou roddelen zijn het gewoon niet waard om met jou bevriend te zijn, ik had eerst ook dat soort vrienden en dat is echt heel ... !
1 decennium geledensucces
Veel succes
1 decennium geledenMisschien helpt dit:
Het komt uit een quiz op quizlet en ik hoop dat het helpt
Maybe ken je hem al
Uitleg: Je kent dat gevoel wel, dat ene waarin de brandende opluchtende pijn door je vel gaat op de plaats waar het mes drukt. Mensen denken dat je gestoord bent als ze het zien. Maar dat ben je niet, je bent gewoon kwaad en verward. Kwaad op de mensen die dit jou hebben aangedaan. Op die die je zo ver gekregen hebben om jezelf niet alleen geestelijk maar ook fisiek pijn te doen. Je bent ook verward, waarom kozen ze jóu persé uit? Waarom niet een ander? Wat heb jij ooit gedaan om dit te verdienen? Juist ja, niets. Helemaal niets. Ze zoeken gewoon iemand, of meerdere personen vanwaar ze weten dat die een te goede ziel hebben om zoiets terug te doen bij hen. Ze hebben geen respect voor anderen, en waarschijnlijk niet eens voor hunzelf. Maar weet je, die mensen mogen je niet zo laten voelen, ze hebben het recht niet om je zoveel pijn en verwarring te bezorgen. Maar toch doen ze het. Denk je nu waarschijnlijk, ja inderdaad, ze doen het. Maar alleen voor nu, binnen een paar jaar hoef je hen nooit meer te zien. En aangezien ze zoveel tijd hebben verspild aan anderen hun leven te verkloten zullen ze hoogtenst in de Carrefour als kassierster belanden. Misschien zelfs dat niet, maar jíj, jij kunt zoveel beter doen. Wie weet, misschien op een dag zullen ze naar de tv kijken, of in een krant of tijdschrift over jou lezen en denken: 'Onmogelijk dat ik dié persoon nu juist het leven zo hard heb gemaakt.' Nu realiseren ze zich dat nog niet, maar wacht maar, op een dag zullen ze er spijt van krijgen dat ze jou zo behandelt hebben. En meer dan dat: Jij verdient het om gelukkig te worden, om een gezin te stichten, in een mooi huis te wonen en te kunnen lachen. Meer dan hen misschien, geef het leven nog een kans, nog een kans om iets te worden en het niet zomaar op te geven. Voor alles moet je vechten, en dit is jouw strijd. En geloof erin, want jij kunt dit leven aan, en jij zult winnen. Vergeet dat nooit, lees dit desnoods elke keer dat je je slecht voelt. Want ik geloof in jou, iedereen doet het. Het is tijd om ook in jezelf te geloven.
Succes, Ik begrijp wat je bedoelt ;s
1 decennium geledenSucces best wel heftig dit(H)
1 decennium geleden