Chapter fifty-three. -Liam
Amber strekte haar armen en legde het kindje in mijn armen. Langzaam en voorzichtig wiegde ik het kleine kindje heen en weer in mijn armen. Ik besloot haar na een paar minuten weer terug te geven aan Amber. Ze gaf de kleine borstvoeding en daarna viel het kindje in haar armen in slaap. De oogjes waren vredig gesloten en haar borst ging in een zacht tempo op en neer. Amber keek trots naar het kindje, haar gezicht zag er oud uit. Vermoeid. Ze sloot haar ogen en even later lag ook zei rustig te slapen. 'Meneer, gaat u even mee?' vroeg een zuster. Ik liep braaf achter de jonge vrouw aan, ze bracht me naar een klein kamertje. 'Bent u de vader?' 'Nee.' 'Weet u wie de vader is? Want het kindje kan hier niet meer heel lang blijven. Het moet naar huis.' 'Ik weet wie de vader is, maar daar kan het kindje niet naar toe. Ik neem haar wel mee. Netzoals Amber zelf.' 'Ze mag waarschijnlijk over twee weken naar huis.' Ik knikte begrijpend. Maar toch wilde ik dat ik ze allebei mee naar huis kon nemen. Dat we rustig aan ons gezin konden werken. Dat ik met Amber kon praten en zou weten wat er in haar hoofd omging. Dat vroeg ik me af. Of ze nog vaak aan Jo-Ann dacht. Terwijl ik hierover nadacht zag ik haar lijk weer liggen. Verspreid over de kamer. Ik snapte het dat Amber geschrokken was. Maar, was ze daarom nu bang voor iedereen? Ik wilde met Amber naar huis.
~~~~~~
Ben naar de dokter geweest, krijg binnenkort MRI. Hopen dat het dan duidelijker wordt. Ik wil nu onderhand wel eens weten wat het is.
Oh, en ik ga waarschijnlijk nog maar één keer in de twee dagen schrijven. Anders wordt het te zwaar voor mij.
Lots Of Love,
Caitlin.
Reageer (3)
Net je verha uitgelezen, Pfoe, nog steeds melige bui!
1 decennium geledenDus dit word korte reactie, anders krijg je onzin reactie en m'n iPod werkt niet echt mee....
Suc6 met je knie!!
Enn ik begrijp dat je nu niet vaak kan schrijven
Kudo + ABO maar geen reactie, of toch wel.......
Okeey ik ga nu want anders ga ik het verhaal vertellen waardoor ik melig werd en dat is echt Mongolisch!
Gauw verderrr
Xx LxL
Dit verhaal in 1dag gelezen.
1 decennium geledensnel verder ik neem een abo!
Awhh nu moet ze ook haar kindje gaan missen. Maar Liam is een lieverd en gaat heel goed pp het kindje letten en liwf doen en spelen.
1 decennium geledenIdd kan me voorstellen dat je het nu wel wil weten. Hopelijk kunnen ze iets uit die MRI afleiden. Sterkte meid xx