---Harry---

Ik opende mijn ogen en keek naar een slapende schoonheid. Ik kon het niet laten om te glimlachen en een kusje op haar voorhoofd te geven. Voorzichtig streelde ik met mijn vingertoppen haar zachte wangen. Ik besloot om op te staan toen mijn buik begon te rammelen. Ik sloeg het deken van me af, en een rilling schoot door mijn hele lichaam door de plotse koude. op de toppen van mijn tenen liep ik naar de deur en opende die. Ik liep naar de woonkamer en keek hoelaat het was. 10u47. Ik slaakte een zucht en liet me vallen in de zetel. Ik sprong op toen ik een idee kreeg. Meteen liep ik naar de keuken, nam een paar pannen en zette ze op het vuur. Ik opende de koelkast en keek wat er nog inzat. Het enige van vlees die ik zag was kip. Het zou dus kip worden. Ik nam de kip uit de koelkast, haalde hem uit de verpakking en daarna legde ik de stukjes in de pan. Ik opende de kast in de hoop een pakje rijst te vinden. 'Gevonden'fluisterde ik toen ik een pakje rijst zag staan. Ik opende het doosje en goot een deel in een kopje. Normaal neem ik nooit zoveel rijst maar aangezien mijn prinses dit bijna allemaal zal opeten moet ik wel. Ik ging naar de berging en nam er een potje ananas van de plank. Ik zette het potje op het aanrecht. Daarna ging ik met 2 borden en bestek naar de tafel. Ik plaatste ze op de juiste plaats en liep toen terug naar de keuken. Ik nam 2 glazen, zette die ook op tafel en zocht toen naar een paar kaarsen. Toen ik die gevonden had plaatste ik ze mooi op een rijtje tussen de borden. Ik ging terug naar de keuken en zag dat het eten bijna klaar was. 'Bijna tijd om Justine wakker te maken.' Dacht ik bij mezelf. Ik stond op het punt om haar te gaan wekken toen ik bedacht dat ik hier alleen maar in mijn boxershort stond. Snel liep ik naar de badkamer,en deed er mijn kleren aan. Ik keek in de spiegel en zag dat mijn haar alle kanten opstond. Snel gooide ik er een beetje water in en legde het goed met mijn handen.
Toen ik klaar was liep ik terug naar de keuken en haalde ik het eten van het vuur. Ik liet alles nog staan en besloot om Justine wakker te gaan maken. Ik opende de deur en zag een slapende Justine op het bed liggen. Ik wandelde naar het bed toe en ging op de rand zitten. Voorzichtig ging ik boven haar hangen en keek haar aan. Traag liet ik mijn hoofd zakken tot mijn lippen de hare raakten. Ik glimlachte toen ze me zachtjes terug kuste en haar armen om mijn nek sloeg. Ze trok me dichter tegen zich aan waardoor mijn armen het begaven en ik op haar lag. Ik legde mijn ene hand op haar onderrug en met de andere nam ik haar hand en verstrengelde onze vingers. Ik haalde mijn lippen van de hare en keek haar glimlachend aan. Ze keek me met kleine oogjes aan en glimlachte toen ook. Voor ik opstond gaf ik haar nog een kusje op haar lippen en trok haar daarna recht. 'Kom' fluisterde ik in haar oor.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen