Hoofdstuk 5 : een ontdekking
Melany kijkt woedend om zich heen kijkend waar Marritt is gebleven.
Dan ziet ze haar achter een muurtje schuilen.
De andere vampieren en Leon en Heleen en Jimmy (die nu vampier slaafjes zijn) vormen een kring om Marritt heen.
Maar dan word Marritt woedend als ze haar vrienden ziet HOE HEBBEN JULLIE DIT KUNNEN DOEN BIJ MIJN VRIENDEN Maar de vampieren konden geen antwoord meer geven want Marritt stond woedend op en er kwamen vlammen om haar heen. De vlammen vormden een soort bol om Marritt heen. De bol werd steeds groter en groter en Marritt begon te zweven.
Er kwam een grote klap en iedereen viel op de grond.
Leon, Heleen en Jimmy waren weer normaal.
Maar de vampieren waren verdwenen en in plaats daar van lagen er gewone mensen op de grond.
en Marritt....
Die was verandert in een vuurengel en ze lag bewusteloos op de grond.
Ze kwamen allemaal bij van de grote klap en de vrienden gaven elkaar dikke knuffels. Marritt wat is er met jou gebeurt vroeg Leon vol bewondering en verbazing.
I...i..ik weet het niet ik werd woedend en vanaf toen weet ik het niet meer antwoordde ze terwijl ze opstond en haar rode engelvleugels uitspreidde.
Woow! wat ben je mooizei Heleen met grote ogen en die wel van magie verhalen houd.
Marritt moest lachen om de grote ogen van Heleen en zei dankje <3
Weet je misschien of je van magische afkomst bent? vroeg Jimmy
Ik heb wel van me ouders gehoord dat onze voor ouders magische engelen waren maar dat geloofde ik nooit tot nu toe zei Marritt.
Ondertussen was het gezinnetje ,dat eerst vampier was, opgestaan.
Bedankt dat je ons gered hebt lief meisje zei Dennis
Gered waarvan?vroeg Marritt
Wij waren ook gebeten en veranderde toen in vampierzei Melany
De kleine Maaike gaf Marritt een knuffel en zei lief Dankje
Marritt zei niks te danken <3 ik wist niet eens dat ik dit kon
Er zijn nog geen reacties.