Eight.

Another cigarette.


afscheid.
'Hoelang kennen jullie elkaar al?' vroeg Robert opeens. 'Waar jij allemaal wel niet mee af komt, maar goed wij zijn al bevriend met elkaar sinds het eerst leerjaar.' zei Avril trots. Mijn lach bulderde door het gebouw. Avril trok weer eens zo'n raar gezicht en daar was ik nogal gevoelig voor. 'London hou je pleas wat in wil je, je moet die oudjes hier zien kijken.' siste Avril naar mij. 'Avril, je mag die mensen geen oudjes noemen.' zei ik streng. 'Sorry London.' bloosde Avril. 'Gek.' grinnikte ik. 'Jullie zijn toch wel eens een stelletje kleine kinders.' 'Noem ons maar kleuters.' grinnikte Avril tegen Robert. 'Zéég!' zei ik nogal vies. 'Sorry scheet.' 'Is niet lieverd.' zei ik lachend. 'Meiden ik denk dat ik maar eens ga.' zei Robert. 'Je bent hier nog maar juist.' 'Euh, jah ik moet terug naar Engeland sorry damens.' 'Ow kom je nog terug naar België?' vroeg ik nieuwschierig. 'Wie weet maar wacht hier heb je mijn nummer.' zei Robert. 'Owkééj.' zei ik. 'Krijg ik het ook?' vroeg Avril. 'Nee ik zag hem het eerst.' 'Ik sloeg wel het eerst op zijn kont hé.' pruttelde Avril tegen. 'Meiden, maak daar nu eens geen ruzie over.' zei Robert lachend. We hadden allebei zijn nummer en namen dan afscheid van elkaar. 'Ik kreeg lekker een zoen op mijn wang.' plaagde ik Avril. Avril trok een preullipje maar begon toen te lachen. 'Waarom lach je?' vroeg ik nieuwschierig.

Reageer (9)

  • zottie

    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • Beauticians

    verdeeeer (:

    1 decennium geleden
  • Sunflower

    Verder. <'3

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    leuk! :D
    snel verder he

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen