Door een spel verstoppertje zitten Anika, Denise en Eva in de Fantasiewereld. Wat er gebeurt moet je maar lezen....

"Fantasiewereld kan wel..." Eva kijkt Denise aan.
"Shit shit, wat ik het meest haat, onder andere die Fantasie van jullie, daar kom ik in terecht!!" Anika loopt mopperend te ijsberen.
"Kunnen wij daar wat aan doen dan?" Eva kijkt boos. Als ze merkt dat Anika niet luistert en door blijft mopperen word ze nog bozer. "Denise, zeg eens dat je zusje moet luisteren!!!" roept ze boos. "Ze is mijn zusje eigenlijk niet hoor..." fluistert ze zachtjes terug. Dit hoorde Anika wel en komt erbij staan. "Dat klopt,"zegt ze, "Ik kom uit een andere familie, toen ik klein was, was mijn huis in brand gevlogen. ik heb het als enige overleefd." Eva begint nu voor het eerst medelijden met haar te krijgen. "En toen?" vraagt ze. "Ik werd geadopteerd door Denises ouders, eigenlijk ben ik ook doodsbang voor vuur." Eva kijkt met tranen in haar ogen Anika aan. Wat zij allemaal wel niet heeft meegemaakt!

Reageer (3)

  • GentlePirate

    oooooooooooohhhhhhhhhhhhhh!!!!

    1 decennium geleden
  • ZeldaFever

    jup xd

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    En het hardste voor jou moet nog komen...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen