Jaime.
Jaime. Zo heet ik. Een naam met een bepaalde betekenis, maar geen betekenis voor de wereld. Want het persoon dat deze naam draagt betekent niets voor de wereld. Ik ben een van de vele individuelen, niet erg bijzonder. Ik zou willen zeggen dat ik anders ben dan anderen, maar tegenwoordig zegt iedereen dat dus we zijn toch allemaal hetzelfde. Ik zou graag willen vertellen wie ik ben, maar wie ben ik? Ik ben zo'n persoon dat meer houd van fictieve karakters dan van echte mensen. Een persoon dat zich helemaal kan verliezen in droomwerelden en teleurgesteld is als ze weer wakker wordt. Ik ben verschrikkelijk negatief, maar dat vertel ik niemand want als ik dat vertel zeggen mensen me om naar het goede in het leven te kijken. Alsof ik dat niet al geprobeerd heb. Ik ben depressief, maar dat vertel ik niemand want als ik dat vertel zeggen mensen me dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon gelukkig moet zijn. Alsof ik dat niet al geprobeerd heb, meerdere keren. Jaime. Zo heet ik. Ik zou willen dat het persoon dat deze naam draagt meer betekende voor deze wereld, dat ik iets betekende voor mensen. Misschien, ooit. Voor nu ben ik nog gewoon de onbekende onzichtbare schrijfster die probeert iets van haar leven te maken.
Er zijn nog geen reacties.