Foto bij Ten // Niall James Horan

~ Give your heart a break
x.

Ik schrik wakker van mijn wekker die afgaat. Ik ben vrij vandaag? Waarom gaat mn wekker.. Ik kijk naar mn mobiel en zie dat ik m verkeerd heb ingesteld. Chagerijnig stap ik maar uit mn bed, ben nu toch al wakker. Zuchtend pak ik een broek en t-shirt uit mn kast en loop naar de badkamer. Op het moment dat ik de douche in wil stappen krijg ik een sms binnen. Van Liam zie ik.

ik mis jullie nu al! Xx [/b]

We zijn nu een paar dagen terug uit Zweden voor het opnemen van ons nieuwe album en sinds gister zijn we pas echt vrij en is iedereen weer zn eigen kant op voor twee weken. Gister waren we naar en bowlingbaan en uit eten en die dagen daar voor hebben we met zn alle wat buiten gehangen en wat nieuwe ideeën bedacht.
Ik lach en stuur snel even wat terug.

Na een halfuur even gedouched te hebben stap ik er onderuit en begin mezelf om te kleden. Voordat ik naar beneden loop om wat te gaan eten ruim ik mn kamer maar even een beetje op. Over een paar dagen ga ik terug naar ierland, op bezoek bij familie dus dan moet het hier wel een beetje netjes zijn.

Het is al middag en het is mooi weer dus ga ik even naar buiten. Hopelijk is het rustig. Ik loop richting het park maar dan met een omweg, ik vind het wel even lekker om een rondje te lopen in de buitenlucht. Ik loop via een kleine straat richting de afslag naar het park. Deze straat ziet er heel gezellig uit. Rustig kijk ik even om me heen en ik zie een groep meiden staan voor iemands deur. Ze roepen en kijken naar boven maar er komt een reactie. Van een afstandje blijf ik even staan. Naar wie zouden ze zoeken? Ik hoor ze lachen maar versta niet wat ze zeggen. Het zal wel een vriendin van ze zijn denk ik bij mezelf, en loop weer verder.

heeft even geduurt maar hier is en nieuw Niall stukje :)
Is het wat? Hebben julle nog iedeetjes / tips voor het verhaal? Ze zijn altijd welkom, als ik ze erin verwerk zet ik je naam wel bij het hoofdstuk als je wil :)?

Ennuhmm ..
Kudo :D ?

Xoxo

Reageer (4)

  • SannexHoran

    Super leuke story.
    Maar 1 vraag als niall al bekend is van 1d Waarom kent niemand hem daar op straat
    X een abo van jou ;)

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    VERDER!!!!!!!!!!!!! het is nu toch vakantie!! :):) xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • lord

    NEE NIALL DAT IS NIET ZOO!!!!
    vefxerrx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen