Foto bij Hoofdstuk 2

Hoofdstuk 2.

We praatte nog uren met elkaar en Rick zei de liefste dingen tegen me. Ik kon gewoon heel de dag alleen maar rondlopen met een glimlach op mijn gezicht van hier tot Tokio, ik was zo blij. Het was ondertussen al half 11 geworden, ik kroop uit mijn bed, en pakte mijn kleding die ik vanavond naar de verjaardag van me oma zou aandoen, ik keek in de spiegel, en kon gewoon niet zien wat rick nou zou leuk aan mij zou kunnen vinden, er zaten genoeg andere meiden op school die een stuk leuker waren, maar toch koos hij mij. Ik legde de kledingstukken op mijn bed, en pakte toen mij telefoon weer. - ik ga even douche, ben zo terug x - stuurde ik naar rick, ik wachten op zijn antwoord terug: ' zal je missen' ik legden toen mijn telefoon op bed en ging douche. Toen ik klaar was met douche kleedde ik me super snel aan, ik moest gewoon weer met hem praten. Alle dingen die hij tegen mij zei waren zo ontzettend lief, en moest het gewoon 2x lezen om er zeker van te zijn dat hij het echt wel tegen mij had. ' Ik vind alles wat je zegt zo lief, kan het gewoon nog steeds niet geloven' stuurde ik naar Rick. Het duurde niet eens 2seconde en hij had alweer antwoord gegeven. ' : ) maar jij bent ook lief :$' het enige wat ik terug kon sturen was een hartje. De rest van de dag ging in een rap tempo voorbij en gelukkig maar, ik zweefde de dag door alsof ik op een wolk zweefde, zo gelukkig was ik. Het was ondertussen alweer half 7 geworden, ik moest opschieten want om 7uur begon het feest van mijn oma. Ik rende naar boven en begon mijn haar en makeup te doen, mijn vingers jeukte om weer tegen Rick te praten, maar ik deed het toch maar niet, hij moest niet denken dat ik gek werd, dadelijk zou die me niet meer leuk vinden, en die gedachten kon ik niet uitstaan. Toen ik helemaal klaar was ging ik weer terug naar beneden waar mijn ouders al helemaal klaar stonden. 'Sorry mam, dat het zo lang duurde' ik glimlachte naar haar, ' het geeft niet, hoe gaat het trouwens met Rick?' en ze maakte een rare beweging met haar wenkbrauwen, ' het gaat goed' ik vertelde mijn moeders alles, het voelde gewoon vertrouwd als ik haar dingen vertelde, en zag gaf me ook nog een goede advisen. Ik was blij dat ik ze goede band had met mijn moeder. ' Mooi lieverd, je houd me wel op de hoogte he, ik en je vader zijn heel erg nieuwschierig,' - ' hahah ja mam, ik hou je op de hoogte'. Ik pakte mijn blackberry en keek of Rick nog wat had gestuurd, maar helaas niks. Ik snapte het wel hij was druk aan het vissen en had niet heel de tijd voor mij. Eenmaal in de auto kon ik het toch niet laten om niks te sturen. ' En hoe gaaat het visssen?' Ik deed mijn telefoon weer terug in me zak, ik merkte vanzelf wel wanneer hij wat terug stuurde. Ik stopte net mijn telefooon in mijn zak toen ik zag dat het rode lampje alweer knipperder, ik klikte het gesprek aan, en leesde het: ' het vissen gaat goed heb al een graskaper van 29 pond gevangen, en hoe gaat het met jou schatje?' Ik vertelde snel aan mij moeder wat Rick had gezegd, en gaf toen antwoord. ' zoo zoo, dat is wel een hele grote vis :p, met mij gaat het goed hoor, nu onderweg naar mijn oma der verjaardag'. Ik was zo in ons gesprek dat ik helemaal niet had gemerkt dat we al voor mijn oma der huis stonden. 'Kom je lieverd we zijn bij oma'. - ' ja kom eraan mam' ik stapte uit de auto en deed mijn telefoon even terug in me zak, met zn alle liepen we naar de deur van mijn oma der huis, ik drukte te bel in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen