Foto bij love story.

Hoofdstuk 1

ik keek op me wekker, het was half 3 ' s nachts, ik lag al om 10uur in mijn bed maar kon gewoon geen oog dicht meer doen. Ik kon gewoon niet stoppen om erover na te denken. Ik deed me ogen dicht en hoopte dat ik in slaap zou vallen. Ik voelde iets warm op me gezicht, ik opende voorzichtig mijn ene oog en zag dat er een klein streepje zonlicht in een kleine opening van mij gordijn, een kleine gedeelte van mijn kamer verlichten. Ik draaide me om en rekte me uitgebreid uit. Ik ging rechtop in mn bed zitten, en pakte meteen mijn blackberry. Ik zetten hem zo snel mogelijk aan, en hoopte heel erg dat hij wat gestuurd had. Mijn blackberry was eindelijk opgestart en ja hoor mijn rode lampje knipperde. Ik wist gewoon dat het een bericht van hem was. Ik opende ping en inderdaad hij had een ping bericht gestuurd. Ik opende het en er stond : 'goedemorgen schatje? lekker geslapen? ik wel hoor.'
Ik zuchtte, het was een zucht uit blijschap gewoon alleen al omdat hij me schatje noemde dat had nog nooit iemand gedaan behalve mijn vriendinnen. Sinds gisteren was mijn hele leven op zijn kop gezet. De jongen die ik kende vanaf de eerste had aan mijn bekend dat hij mij leuk vond. MIJ, ik kon het nog steeds niet geloven. Ik typte :' goedemorgen lieverd, zeker goed geslapen'. Ik twijfelde er nog aan om dat lieverd weg te laten maar voordat ik het weg kon halen hadden mijn vingers al op verzenden gedrukt. Ik liet me weer terugvallen me bed in, en trok de dekens weer over me heen, zo fijn had ik me nog nooit gevoeld. Al snel kreeg ik antwoord terug. - ping van rick -' mooi schatje, i like you' en het enige wat ik terug kon sturen was ' like you 2 (l')' het was zaterdag en meeste vond ik het heerlijk dat het eindelijk weekend was, maar nu haatte ik het ik wilde zo graag naar school gewoon alleen om hem te zien, de rest kon me niks meer schelen.

Reageer (2)

  • DJeee

    Komt bekend voor....please, go on!:$

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    Me likess <33
    Snel verduuuurr(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen