Foto bij ||Feeling 4

Multitude
Shanna Miller

Nadat Justin klaar was met One Less Lonely Girl, pakte ik het handje van Teddy weer vast en nam haar terug mee naar onze stoelen. Het concert verliep zoals gewoonlijk en ik had nog wat liedjes voor mama gefilmd. Toen het concert was afgelopen, vertelde ik Teddy dat we Justin nog backstage konden ontmoeten. Ze was moe en jammerde over het feit dat ze naar huis wilde, maar ik wist dat ze maar later dankbaar zou zijn. We liepen naar de achterkant van het podium waar Kenny stond. "Hey there kiddo, derde deur aan de linkerkant," glimlachte hij naar me en wees richting de gang. "Bedankt!" knikte ik naar hem. Het was hectisch backstage, er waren overal mensen die probeerden op te ruimen om alles weer normaal te maken. Ik zag de deur en klopte zachtjes. "Hey," een shirtless en zweterige Justin glimlachte naar me en gaf me een teken om binnen te komen. "Ga zitten, ik ben zo terug, ik moet me even omkleden." Teddy was in bijna in slaap gevallen in mijn armen en ik legde haar zachtjes naast me in de bank neer. Teddy was vandaag al vroeg opgestaan voor school en ze begon nu toch echt slaperig te worden.

Na een tijdje kwam Justin terug binnen in een grijze jeans met een zwart V-Hals shirtje. In het begin was het wat ongemakkelijk omdat niemand wist wat te zeggen, maar toen verbrak hij eindelijk de stilte en kwam naast me in de bank zitten. "Dus je woont hier in de buurt?" Vroeg hij. "Ja, ongeveer 20 minuten hier vandaan, niet zo heel ver." Ik kon je vertellen dat hij verast was over het feit dat ik heel rustig bleef. Justin en ik hadden een normaal gesprek en we leerden elkaar beter kennen. Het werd al laat en ik wist dat Teddy graag naar huis wilde. "Laat me je telefoon zien," zei Justin terwijl hij z'n hand uitstak om hem aan te nemen. Ik deed niet eens de moeite om hem te vragen waarom, omdat ik het al wist. Ik pakte mijn roze iPhone uit m'n tas en gaf hem aan Justin. Hij glimlachte en likte zijn lippen toen hij wat op mijn mobiel typte. Met een enorme grijns op zijn gezicht gaf hij mijn telefoon terug en ik was bang om te zien wat hij ermee had gedaan. "Oh hey, ik heb een nieuw berichtje, ik vraag me af wie dat zal zijn." Justin liet me zijn telefoon zien en knipoogde naar me. 'Hey sexy xo' las ik op zijn beeldscherm. Ik bestede er niet veel aandacht aan totdat ik zag dat het van mijn nummer kwam. Hij is zo verwaand, maar nog steeds zo geweldig. "Wie is sexy?" vroeg ik hem terwijl ik Teddy in mijn armen nam. "Dat ben ik, duh," zei Justin en stak speels zijn tong naar me uit. Ik lachte zachtjes. "Ik moet gaan," zei ik en keek naar Teddy die rustig in mijn armen lag te slapen. Ik had geen idee wat ik moest doen aangezien ik ook nog al mijn spullen mee moest nemen. "Ik denk dat je hulp nodig hebt," zei hij en hij nam Teddy van me over zodat ik mijn tas en de rest van m'n spullen kon dragen. Hij liep met me mee naar de auto en hij maakte Teddy vast in haar stoel terwijl ik mijn spullen in de achterbak legde. "Shanna?" Hoorde ik hem zeggen. Ik draaide me om en knikte. "Ik bel je nog," zei hij er achter aan. Ik lachte en voelde het bloed naar mijn wangen stijgen toen hij nog een kusje op mijn wang gaf. Hij liep terug naar het concertgebouw en ik stapte mijn auto in. Ik kon niet geloven dat ik voor Justin Bieber viel, of zo als hij zichzelf noemde: 'Sexy'.

Reageer (1)

  • xswagstars

    haha snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen