I love you
Dank jullie wel voor het lezen
Het wordt nog beter, maar jammer genoeg is dat pas na 5 hoofdstukken ongeveer pas.
Chunji Pov.
Ik loop naar beneden toe en zag Niel zitten en gaat naast hem zitten. We keken samen een tijdje tv en dan loop ik naar de deur toe en Niel kijkt verbaasd “ Wat ga je doen?” “Ik ga even naar de buurtjes toe, even naar Zoey toe” zeg ik. Niel lacht een beetje “ Vind je haar leuk? Je bent nog nooit zo vaak samen geweest met een meisje!” “Nee!”, eigenlijk vind ik haar wel leuk, zelfs erger, ik ben verliefd op haar “Dus een jongen en meisje mogen niet samen zijn volgens jou Niel?”, vraag ik hem, hij schudt zijn hoofd “ Zo bedoel ik het niet, maar als ik jullie samen zie, dan lijken jullie verliefd!”.
Ik zucht en loopt naar het appartement naast ons en klop aan, eerst doet er niemand open en net als ik wou weg lopen, doet Zoey de deur open en ik zie dat ze een beetje schrikt, omdat ik het ben. “Heeyy Zoey”, zegt ik en glimlacht. Zoey glimlacht terug en buigt lichtelijk haar hoofd en zegt op een lieve toon “Hoii Chunji”. We keken elkaar een tijdje aan en dan glimlach ik “Mag ik naar binnenkomen?”, zeg ik. Zoey knikt ja en laat me naar binnen.
Samen ga ik met haar naar boven toe en gaan we zitten op haar kamer. We beginnen te praten en we lachen samen. Langzaam ga ik steeds meer dichterbij haar zitten en ze kijkt me aan met haar mooie ogen, in plaats van donkerbruin heeft ze lichtbruine ogen.
Ik ga dichterbij met mijn hoofd en langzaam raken onze lippen elkaar. Na een minuut verbreek ik de kus. Zoey is rood geworden en weet niet wat ze moet doen. “Zoey, saranghea, I love you” zeg ik tegen haar.
Zoey Pov.
Wat gebeurde er net. Ik kan het niet geloven en zit Chunji gewoon dom aan te staren. Zei hij net dat die van mij houdt? Ik vind hem ook leuk, meer dan dat, ik vind hem leuk leuk. Ik ben helemaal rood geworden en in eens hoor ik iemand fluiten. Het is Jason, een jongen die de rapper is van onze groep, snel gooi ik mijn kussen naar hem toe en hij rent weg. Chunji kijkt mij diep aan en glimlacht. Ik vind hem echt leuk.
Chunji gaat in eens op zijn knieën voor me. “Chunji, w-wat doe je?” Ik kijk hem aan en moet blozen. “Allerliefste Zoey, wil je verkering met mij?” vraagt Chunji verlegen. Ik word rood en weet niet wat ik moet zeggen, ik vind hem leuk leuk, maar ik vind Taemin ook leuk. “Ik weet niet Chunji, ik vind je ook echt heel leuk, maar ik weet het niet.” “Alsjeblieft Zoey, ik wil echt graag verkering” zegt Chunji en kijkt me zielig aan. Ik knik “ik wil met je Chunji.” Chunji glimlacht en knuffelt me en kust me op mijn mond. Ik hoor iemand kuchten en kijkt om en ziet dat het Taemin is. Ik schrik, dit wou ik niet, ja ik wou wel met
Chunji, maar niet dat Taemin daar stond mee te gluren. “Taemin, wat doe jij hier”,ik lach een beetje zenuwachtig ,“Nou, we hadden afgesproken, weet je nog?” zegt Taemin. “Oja, sorry, er kwam iets tussen en..” ,maar spreekt Taemin me tegen “”Laat maar, ga jij maar verder zoenen met Chunji” Taemin loopt snel weg en gekwetst naar beneden toe.
Taemin Pov.
Dit kan niet, mijn Zoey zit aan het zoenen met die kwal Chunji. Al snel als ik kan, loop ik naar beneden toe naar mijn appartement terug. Ik hoor dat Zoey achter me aan komt, ze had er zelf blijkbaar spijt van volgens mij. Ik sla net de deur voor haar neus dicht. Ik ren naar het appartement toe en ga er naar binnen toe en doet de deur dicht. Een paar tellen later hoor ik Zoey op de deur kloppen en roepen of ik de deur open kan doen. Nee, ik doe dat niet en loop naar mijn kamer toe, gelukkig was ik alleen en was iedereen even weg.
Ik was gekwetst, ik wou de jongen zijn die haar eerste kus kreeg, maar die ben ik kwijt geraakt door Chunji. Ik hoop al sinds ik 13 was dat ik verkering kreeg met haar, maar elke keer als ik steeds met haar probeerde te “flirten” , keek ze me raar aan en lachte toen en zei ik elke dat het een geintje was, volgens mij vindt zij mij niet leuk.
Chunji Pov.
Ik zat nog steeds op Zoey haar kamer en wacht totdat ze terug kwam. Na 10 minuten kwam ze terug en zag ik dat haar ogen rood was, ze had gehuild, ik sta op en loop naar haar toe en leg mijn armen om haar heen. Ze begint te huilen en ik troost haar. Blijkbaar vond ze het niet leuk dat Taemin ons zat te bespieden, ik vond het ook niet leuk, die jongen moet altijd 24 uur 7 dagen lang bij haar zijn lijkt het zo.
Ik vind soms dat Taemin te veel op haar let, alsof hij haar bodyguard is. Ik voel mijn shirt nat worden en aait haar over haar hoofd heen en kijkt naar haar. Ik hoop dat dit gedoe snel over was en dat ik met haar een normale relatie kan hebben. “Zoey, gaat het al een beetje” vraag ik een beetje twijfelend, ze knikt ja en kijkt op, haar make-up was uitgelekt en ik haal een beetje de zwarte strepen weg met mijn hand en probeert te glimlachen.
Reageer (1)
YAAHH -__- stoute chunji
1 decennium geledenen nu snel verder !!
saranghae my twin ^^