Www.iloveyou.be 6
Six.
Diezelfde dag nog.
'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik. 'Robert, en jij?' vroeg Robert dus. 'Ik ik noem London, aangenaam.' fluisterde ik. Die naam was zo bekend en zijn uiterlijk maar spreekt die jongen geen engels dan? 'Zég ben jij niet dé Robert Pattinson?' vroeg ik nieuwschierig. 'Jàh ik ben dé Robert Pattinson.' gniffelde hij. 'Moet jij dan geen engels praten?' flapte ik er verbaasd uit. 'Hm, jah eigenlijk wel maar Nederlands lessen zijn overal goed voor hé.' zei hij lachend. 'Jongens ik wil mijn choco nu !' begon Avril te tieren. 'Ho meid, je krijgt jou choco nog even gedult.' zei Robert. Avril trok zo'n dom gezicht wat er echt hilarisch. Mijn lach klonk hard in de holle gang. Ik verschoot erzelf van. Robert moest lachen om mijn reactie. Ik duwde hem voorzichtig voor mij uit het zaaltje binnen. Robert keek even rond en ging dan samen met Avril aan een tafeltje zitten. Ik daarin tegen ging bij het groote open haardvuur staan. Om wat warm te kunnen krijgen. 'Maak dat je er niet invalt lieverd.' hoorde ik Avril bezorgd zeggen. 'Scheet, ik let wel op hoor.' zei ik lachend. Mijn voet wankelde wat, en ik viel bijna....
Reageer (10)
Snel verder <3.
1 decennium geledenEn wel nu ^-^
hoe?... dit zou toch een TH story worden? Ö
1 decennium geledenx ^-^
haha leuk ^^
1 decennium geledensnel verder
x
Ga snl verdr. <'3
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geleden