Foto bij ||Feeling 3

Multitude
Justin Bieber
Shanna Miller

Justin Bieber
Ik keek naar het mooie meisje die het podium op kwam lopen en ik was blij dat Allison vanavond zo'n mooi meisje had uitgekozen. Ze liep het podium op en ik kon je vertellen dat ze geen grote fan was, ze huilde niet en bleef rustig. Ze liep wat onhandig naar de kruk, maar ik vond het leuk. Ze zag er uit alsof ze van mijn leeftijd was maar ze was zo klein. Er was iets anders aan dit meisje, ze was op mijn concert, maar ik kon zien dat haar gedachten ergens anders waren. Ze had bruin haar, en mooie chocolade bruine ogen. Ze had weinig rondingen, maar ik zou haar liever daten dan Jasmine, die me alleen wilde voor fame. Meestal zong ik OLLG niet met zoveel emotie, maar deze avond was het anders, ik wilde dit meisje leren kennen. "Ontmoet me backstage na de show," fluisterde ik in haar oor voordat ik wist wat ik had gezegd.

Shanna Miller
"Ontmoet me backstage na de show," hoorde ik Justin in mijn oor fluisteren en ik was weer terug in de realiteit. Ik was in een heel andere wereld toen hij voor me zong, en gek genoeg voelde ik verbintenis tussen mij en Justin. Er was iets aan hem dat hem anders liet lijken. Ik weet niet wat het was, maar ik begon gevoelens te krijgen voor Justin. Niet alleen de soort gevoelens "ik ben een Belieber," maar de werkelijke gevoelens. Toen hij voor me zong, voelde ik me rustig, alsof hij wist hoe hij me moest kalmeren. Ik knikte naar Justin en zijn dansers namen me weer mee backstage. Ik was eigenlijk blij dat ik straks kon praten met Justin, hij leek iemand die ik kon vertrouwen in mijn leven. Ik had nog nooit vertrouwen in iemand gehad en dat ik nu kon zeggen dat ik Justin Bieber kon vertrouwen, voelde vreemd. Maar ik kon je vertellen dat Justin anders was.

Reageer (1)

  • xswagstars

    aawh dat is zo lief!
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen