Foto bij ||Feeling 2

Multitude
Shanna Miller

Shanna en Teddy kwamen aan bij het Staples Center waar Justin Bieber zou optreden en het was een gekkenhuis. Er waren overal gillende fans, Teddy was pas vijf jaar oud en dit zou het eerste concert zijn waar ze naar toe zou gaan. "Hou mijn hand vast," vertelde Shanna Teddy die er een beetje bang uit zag met al die gillende meisjes om haar heen. Shanna hield haar hand vast en liepen naar hun stoelen om te gaan zitten. Ze hadden eigenlijk hele goede plaatsen, omdat Shanna's stiefvader veel geld verdiende konden ze de beste plaatsen uit kiezen. De openingsact begon en Jasmine Villegas kwam het podium op. Shanna was niet al te dol op haar muziek, en eigenlijk ook niet op die van Justin Bieber. Jasmine zong een paar liedjes en toen was het Justin's beurt om op het podium te komen. Toen werd het publiek pas echt wild en het geschreeuw werd luider. 'Love Me' begon te spelen en Justin kwam in zijn paarse outfit naar buiten. Teddy begon natuurlijk op en neer te springen en ze kon elk woord in het lied mee zingen. Shanna kon dit nummer niet echt goed dus besloot ze het te filmen met haar camera zodat ze het later aan haar moeder kon laten zien.

Het concert ging verder en Justin begon aan zijn liedje 'One Less Lonely Girl.' Shanna kon dit nummer vrij goed omdat ze het zo vaak van Teddy had gehoord. Een vrouw tikte lichtjes op Shanna's schouder en stelde de vraag die elk meisje in het publiek wel wilde horen: "Wil je de One Less Lonely Girl zijn?" Shanna aarzelde maar knikte toen toch. "Kan ik misschien mijn kleine zusje meenemen?" Vroeg Shanna, uiteraard met meer zorgen voor Teddy dan voor haarzelf. "Natuurlijk, dan kan je kleine zusje Justin backstage ontmoeten na het concert", zei de vrouw, Allison. Allison glimlachte en nam Shanna en Teddy mee backstage. De back-up dansers pakten Shanna's hand en namen haar mee naar het podium. Shanna was zo nerveus dat ze flauw zou vallen op het podium, maar ze deed het toch. Justin kwam naar haar toe en gaf haar een grote bos rozen. Shanna zat onhandig op haar kruk terwijl Justin voor haar zong. De meeste meisjes zouden huilen en freaken, maar Shanna zat daar gewoon. Wat ze niet wisten was dat Justin dezelfde gevoelens had voor haar en zij voor hem.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen