Chanel watch out
Chanel pov;
We stonden op het punt om dit terrein binnen te gaan.'Nerveus?'vraagt irisa me droog.'Verdomme irisa ,blijf uit mijn hoofd'zeg ik kwaad.Ze kijkt me ontschuldig aan en de deuren gaan open we rennen naar binnen zo snel als we kunnen.Na een tijdje stoppen we om te rusten.'Ik voel iets aanwezigs let goed op 'mompelt zero.Ik en irisa knikken en we kijken om ons heen.Ik sta op en loop een stukje vooruit ik sta nu naast zero en ik kijk omhoog.Ineens wordt ik bij mijn enkel op de grond getrokken en verschijnt er een man met een masker op die een kunai op me af gooit ,ik gil hard en zero blockeert de kunai met de zijne.Hij geeft de persoon een trap in zijn gezicht waardoor hij me los laat en ik snel omhoog krabbel.Isira rent op ons af en we gaan in gevecht met ze.Blijkbaar kunnen ze modderklonen maken.We zitten nu in eens eindeloos gevecht.Zero gebruikt chidori waardoor de klonen verdwijnen.Nu vechten we tegen de orginele 3 ,we hebben het er moeielijk mee.Ik wil der een aanvallen en als mijn shuriken hem raakt verandert hij in een boomstam,ik draai me om en struikel doordat iets mijn enkel weer vastpakt.Een cloon heeft mijn voeten vast waardoor ik geen kant opkan en de echte komt op me afgelopen met 2 kunai's in zijn hand.'zero isira help'gil ik hard.Zero kijkt om en rent op me af ,net voordat de kunai's me raken springt zero voor me en krijgt hij ze in de rug 'zero'gil ik.Hij kijkt me moedig aan en hoest wat bloed uit.Irisa maakt ze af en neemt hun rolle af.'Irisa kom snel'gil ik paniekerig en huilend.Irisa haalt de kunai's eruit en heelt zero.'Gaat het wel goed ?Heb je nog pijn ?Zero ?'vraag ik hem paniekerig.'Niet huilen huilbaby er is niks ernstigs gebeurt'mompelt zero.'Zero ,je bent net gewond geraak omdat je me gered hebt dat .. dat ben ik je eeuwig dankbaar'snik ik jankend terwijl ik hem omhels.Hij glimlacht en omhelst mij ook.'Dankje 'mompel ik huilend.'Is al goed jankerdje'zegt hij lachend.We staan rechtop en lopen weer verder ,ineens horen we een gil en ik herken die uit duizende als die van sakura.We rennen er naartoe en zien een dode sakura op de grond liggen.En een man die op een bewusteloze naruto en sasuke afloopt.Ik bespring hem op zijn rug en steek er kunai's in.'Blijf van ze af eikel'gil ik kwaad.Hij gooit me van zich af en zero vangt me op.Hij loopt op ons af en zero gaat voor me staan.Irisa gaat snel naar naruto sasuke en sakura toe.Zero neemt het op tegen die jonge en krijgt wat klappen als zero niet meer beweegt ren ik erop af en ga ik voor hem staan.Ineens krijgt de man een trap tegen zijn hoofd en staat sasuke voor ons.'Sasuke ,wat is er gebeurt?'mompel ik.Hij heeft een seal over zijn lichaam verspreidt hij valt de jongen aan en hij wilt zijn nek breken.'Niet doen'gil ik terwijl ik sasuke bij zijn middel omhels.Sasuke laat hem los en hij rent weg.'Gaat het ?'vraag ik hem bezorgt.Hij knikt.na een tijdje komen naruto en zero weer bij en gaan we beide een andere kant op.We rennen door de bossen heen ,ik zie een jonge met rood haar staan en nog een meisje en een andere jonge erbij staan.Irisa kijkt niet voor zich en knalt tegen de roodharige jongen aan.Hij ziet er gevaarlijk uit.Zero trekt irisa daar weg en volgensmij wilt de jonge ze aanvallen.'Sorry het was niet haar bedoeling'zeg ik lief terwijl ik hem diep in zijn ogen aankijk.Hij blijf me aanstaren,ineens pakt hij me bij mijn polsen ,ik geef een gil en zero wilt al aanvallen.Maar voordat hij iets kan doen houdt een jonge hem tegen ,het meisje kijkt me bang aan.Maar dan doet de jonge iets onverwachts hij trekt me tegen zich aan en hij omhelst me.Ik begin te blozen en kijk hem diep aan in zijn ogen.'Wat is je naam ?'fluister ik.'Garaa'antwoord hij.De andere worden kalm maar kijken ons geschokt aan.'En jij ?'vraagt hij me op een emotilozeEmosasuke manier.'Chanelle ,maar zeg maar chanel'antwoord ik in trance.'Waarom doe je dit ?'vraag ik hem droog.'Omdat ik je wel leuk vind'mompelt hij.Ik glimlach en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten.'Ehm garaa we moeten weer verder'vraagt een jonge angstig.Garaa gromt naar hem en hij deinst meteen achteruit.Is hij zo sterk ofzo ?'Dit zijn mijn broer en zus ,kankurou en termari'mompelt hij emotiloos.Ik kijk hem lief aan en maak me los.'Ik zie je straks wel'fluister ik terwijl ik hem een knipoog geef.Zero trekt me mee en we gaan weer verder.
Reageer (1)
WAAAAAT
1 decennium geledenO_O Mijn arme Zerootje Boh gelukkig kan Irisa medical dingetjes O_O
Oh my god Gaara O_O Zero vind dit niet leukjes
En ja Zero is cute ^^
Muwhhaa
En drm moet jij snel verder
Want onze kindjes zijn geweldig ^^
X