Five

not funny.
'hé dit is niet grappig.' grouwde ik naar hem. 'Ow sorry zal ik jullie komen helpen?' vroeg hij met zo'n dom engelen gezichtje. 'Wij zijn geen kleine kinderen.' grinnikte April nog na. 'Nee dat zag ik daarjuist.' begon de jongen zijn nu al bekende lach te lachen. 'En daar gaan we weer.' zei ik toen ik met mijn ogen rolde. De jongen kwam naar mij schaatsen en trok me recht. 'Omdat ik jullie heb uitgelachen trakteer ik op een choco.' zei hij serieus dit keer. 'Yeej choco!' begon April hysterisch te doen. 'Goed dan.' zuchte ik. We schaatsten naar de rand en deden onze schaatsten uit. Ik deed mijn pumps aan en April deed haar all-stars aan. 'Hé wat moeten we met je zus?' vroeg April opeens. 'Ouders zijn hier.' mompelde ik. We liepen samen mee met de jongen naar de fietsen die daar op een hoop staan. Ik begon met volle moeten te sleuren en te trekken aan de fietsen maar gaf het al snel op. 'Jij bent ook geen doorzetter hoor.' zei de jongen met een knipoog. 'Ik wil mijn nagels niet breken.' zei ik met zo'n seutig stemmetje. De jongen lachte weer zijn famous lachje en ik lachte mee voor deze keer dan toch.

diktiet madame op de foto (':

Reageer (12)

  • ZACK

    hey how ha, Anneli, meisje .
    die diktiet madam, dat weet jij door my.
    ik heb lekker gezegtt dat ze een grote boezem had .
    jaja, dat was ik : D
    haha, verder sgatteke x
    je quiz is geweldig x

    1 decennium geleden
  • Springfield

    Ikke verslaafd zijn aan kouwe choco! Ö Sorry, ik praat al de hele dag door in 3de persoons.. x]
    Verder. x.

    1 decennium geleden
  • BestLove

    OEH OEH OEH,
    Ik HOUWWWW van jouw manier van schrijven.
    Jhaa echt.
    Dat meen ik,
    en lieve lieve lieve.. meisje!
    Zouw jij ALSTJE ALSTJE ALSTJEEEEEEEBLIEFT veder willen gaan,
    -puppyeyes- =)
    And , never mind dat je later was!
    xx.

    1 decennium geleden
  • uncommon

    Verder!
    Ze zijn mega goed xP
    xox'

    1 decennium geleden
  • Jacqlijntje

    Choco daar ben ik verslaafd aan!!(baby)
    Snel verder!

    xjes Jacqueline(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen