Axelle

Mijn vriendin zag dat ik aan het dromen was. "Axelle, Axelle, Axelleeee!" riep ze tegen me. Ik schrok zohard dat ik m'n sporttas liet vallen. " Luca, wat doe je nu?" " weer aan het dagdromen over Adriaan?" ik voelde dat ik bloosde maar ik kon het natuurlijk niet ontkennen. Nadat iedereen zich had omgekleed waren we Er allemaal klaar voor zeker ik. Ik was van plan om mijn beste beentje voor te zetten. We begonnen met wat oefeningen zodat we het badmintonnen onder de knie konden krijgen. Natuurlijk probeerde ik naast Adriaan te staan. " Subtiel hoor!" fluisterde Luca in m'n oor. Wat kon ik er nu aan doen dat ik zo hard verliefd was op Adriaan? Tot Mijn Grote verbazing was ik best wel goed in badminton en Adriaan zag dat ook. "Wow, Jij bent goed" zei hij. De vlinders in mn Buik gingen echt alle kanten op. Hij spreekt tegen mij! " euhm... d...dankje." hij zag dat Ik begon te blozen " je Moet niet bang van me Zijn hoor. Ik Ben trouwens Adriaan maar jij mag me altijd Ad noemen" " euh hallo ik ben Axelle, noem me
Maar zoals je wilt" "Oke Axi" "Onee, Axi! Noem me zoals je wilt maar niet Axi" "Ik vind het best wel schattig hoor" WAT? Vond hij dat schattig? Ik schaam me al heel mijn leven dat mensen me zo noemen en hij vind dat net schattig? "Oke dan noem me maar Axi..." Gaf ik eindelijk toe.

Na een uur geoefent te hebben hadden we eindelijk pauze. Ik zat rustig op een bankje te praten met Luca toen Ad opeens mijn richting uitkwam. "Hey Axelle, ik wou even vragen of je hierna iets met mij wilt komen drinken? Gewoon om uit te rusten he" "Eum..." "Als je niet wilt hoeft het niet hoor." voegde hij er nog snel aan toe. "Nee dat is het niet. ik wil heel graag maar ik had eigenlijk afgesproken met Luca om te gaan shoppen." "Ooh maar dat kunnen we ook een andere keer doen hoor Axi!" Nee ging luca me nu ook al zo noemen? "Oke dat is dan geregeld, tot straks Axi" "Doei" "WHAAAA ik heb een date met Adriaan!" Riep ik tegen Luca."Ja ik weet het Axelle ik stond er zelf bij. Maar oke we moeten Nu gaan douchen en je klaarmaken!" Ik haat het als Luca dat zegt want zij kan soms echt overdrijven met make-up. "Hop, en niet zeuren he!"

Als ik dan klaar was met douchen en m'n haar en make-up helemaal klaar waren, stapte ik naar de plaats waar we hadden afgesproken. Ik stapte binnen en zag hem direkt zitten. "Hey" zei ik. Adriaan draaide zich om zijn hoofd was nog maar 20 centimeter verwijderd van het mijne. "Oh hey ik had je niet horen binnenkomen." Zei hij zacht hij bekeek mij van kop tot teen. En zag dat ik begon te blozen. "Wow jij ziet er goed uit!" " dankje" zei ik met een breede smile op Mijn gezicht. We gingen zitten en hij bestelde 2 smoothies. "zo vond je het badmintonnen leuk?" vroeg Ad. "ja heel leuk Zelfs" zo praatten we nog tot ik door moest. "Fuck is het al zo laat ik moet naar huis sorry" "Is niet erg zie ik je snel weer?" "je kan me elke dag op school zien weer je nog" " dat is waar tot morgen Dan?" ik gaf hem nog gauw een knuffel toen ik opeens zijn warme lippen op m'n hoofd voelde. Het leek of er 1000 vlinders vlogen in m'n buik. "Tot morgen" zei ik en toen sprong ik op m'n fiets.

sorry dat het een slecht stukje is maar ik heb nu al geen inspiratie meer. Maar ik doe m'n best. Tot morgen en vergeet niet op de ABO en de kudo knop te drukken hè :)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen