reacties?

Je pakte haar terug stevig vast. jij: schat? Je voelde Demi knikken. jij: wat is er gebeurd? Je voelde hoe Demi schudde en je pakte haar steviger vast, ze zal het je vast wel eens zeggen. Na een tijdje was ze gestopt met huilen en hoorde je dat ze een regelmatige ademhaling kreeg. Ze was in slaap gevallen. Je pakte haar voorzichtig op, ging van het bed af en sloeg het deken open. Je deed haar schoenen uit en de jouwe en daarna ging je bij haar liggen. Je deed het deken over jullie, gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd en deed daarna het licht uit. Het laatste wat je voelde was hoe Demi helemaal tegen je aan ging liggen en jij die een arm om haar heen sloeg.


Demi pov:
Je keek haar bang aan en toen trok ze jou binnen waarna ze de deur dichtgooide. moeder: wel? wat heeft dit te betekenen?! jij: ik wou… moeder: zwijg! Hoe durf je iemand te slaan! Dat arme kind toch?! *pats* Nu voel je ook eens hoe dat voelt! en ze gaf jou nog een klap recht in je gezicht. Je keek haar met tranen in je ogen aan. moeder: nu moet je niet zielig gaan doen! en ze duwde jou op de grond. moeder: rotkind! Je stond recht en gaf haar nu zelf een klap waarna je moeder jou nog een harde klap gaf waardoor je wankelde op je benen en tegen de muur knalde waardoor de kadertjes naar beneden vielen. Je wankelde nu nog harder door die klap waardoor je omviel en in je val de vaas mee omstootte. Nu was ze helemaal kwaad. Je zag ze kwaad op je afkomen en ze duwde je hoofd nog eens hard naar beneden. Je knalde tegen de vloer en toen werd alles zwart…

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen