Foto bij ||Feeling 1

Multitude
Shanna Miller

Shanna stapte suf uit bed en liep naar de badkamer. Ze zag haar spiegelbeeld in de spiegel en haatte het beeld dat ze zag. Ze weet niet meer wie ze nog is en het doet haar en haar familie pijn. Voordat ze naar beneden liep om haar moeder te helpen met haar zusje en broertje, poetste ze haar tanden en haalde snel een borstel door haar haren. "Goedemorgen mama," ze gaf haar moeder een kus op de wang. Haar moeder maakte cornflakes voor haar kleine zusje Teddy en probeerde de huilende baby, Noah, te kalmeren. Teddy at haar ontbijt op en Shanna bracht haar achterop de fiets naar school. Shanna hield van haar kleine zusje. Vanavond was het Justin Bieber concert en ze had ingestemd om er samen met Teddy heen te gaan. Teddy was enthousiast om hem in het echt te zien en Shanna was ook al een lange tijd niet meer naar een concert gegaan dus was ze ook wel enthousiast om mee te gaan. Nadat ze haar zusje naar school had gebracht reed ze terug naar huis en begon met school. Ze was al vroeg afgestudeerd aan de middelbare school en was begonnen aan een opleiding. Maar voor nu nam ze online lessen zodat het makkelijker was om haar moeder te helpen en toch kreeg ze haar schoolwerk af.

De dag verliep zoals gewoonlijk en ze was zich nu samen met haar zusje aan het klaarmaken voor het concert. "Teddy, ga snel in bad, ik heb je kleren op je bed neergelegd. Zeg het me als je klaar bent, dan kan ik je haar doen." Shanna had de avond ervoor een "I Love Justin Bieber" shirt en ze was verbaasd dat het shirt nog zo snel was opgedroogd. Hun moeder verdiende veel geld en ze konden dan ook alles krijgen wat ze wilden. Maar het was niet dat haar kleine zusje daardoor vervelend was. Ze waren allemaal dankbaar voor wat ze hadden en ze wisten dat hun moeder hard werkte om hen alles te geven. Samen woonden ze in een vrij groot huis in Los Angeles, California. Maar al dat geld kon Shanna's geluk niet kopen, ze was nog steeds ellendig maar ze probeerde het niet te laten zien omdat ze wist dat haar moeder hard had gewerkt om haar het beste leven te kunnen geven. Ze kon toch ook niet bij haar vader blijven? Shanna had zichzelf ook klaargemaakt: een wit kort broekje, een paars shirt en paarse vans sinds ze wist dat paars Justin Bieber's favoriete kleur was. Ze waren allebei klaar en gaven hun moeder en broertje allebei een kus. Shanna pakte nog snel haar mobiel, camera en de autosleutels. Haar zusje zette ze achterin de auto en zelf nam ze plaats achter het stuur. Ze waren klaar om naar het concert te gaan, maar Shanna wist niet hoe haar leven zou veranderen.

Reageer (1)

  • xswagstars

    Love it! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen