Foto bij Bijna vakantie

Heey dit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat het wat wordt, maar ik hoop nog meer dat jullie het wat vinden. Veel plezier met lezen :$

'Heey Sita' Ik voel een hand op mijn schouder, het is Kimberly. Kimberly is een goede vriendin van me, en iedereen noemt haar Kim. 'Beetje zin in de vakantie?' vraagt ze. 'Ja echt heel erg' zeg ik 'Waar ga jij heen Kimmie?' 'Zwitserland..' klinkt het teleurgesteld naast me, Kim heeft dus totaal geen zin in de vakantie.... Ik wou dat ik haar kon helpen maarja... 'Het wordt vast wel leuk' probeer ik haar op te vrolijken. Kim mompeld iets onverstaanbaars.
We lopen samen naar de aula. Even alle boeken inleveren en het schooljaar is voorbij. 'Ohnee daar heb je Koen' zegt Kim, Koen is een ex-vriendje van Kim. 'Gewoon negeren, we gaan genieten van onze vakantie. Heb je je moeder al ge'smst?' 'Huh?? Ohja, zal ik even doen' 'Wacht even Kim, we moeten onze boeken inleveren.'

We lopen door de stad, met een lekkere grote ijsco in de hand. Kim blijft logeren en mijn moeder komt ons zo ophalen, maar het kon nog wel even duren dus gingen we een ijsje halen. We zitten gezellig op een bankje te kletsen. Opeens komt er een jongen langs rijden. Hij kijkt om en komt terug, hij doet een paar trucjes op zijn bmx en valt. Dan fietst hij vlug weg. 'Uitslover' zegt Kim. We hebben het zo gezellig dat we de tijd helemaal vergeten. Opeens gaat mijn telefoon, het is mijn moeder.
'Met Sita'
'Ja, hier met mama, waar zijn jullie??'
Ohoh ik was de tijd helemaal vergeten.....
'We zitten bij de ijscokar'
'Oké dan kom ik jullie wel even ophalen'
'Wie was dat??'vraagt Kim, 'Mijn moeder' 'Ohoh was ze boos??' 'Volgens mij niet.' Opeens horen we een toeter, het is mama. Ze is gelukkig niet boos en vraagt of we een ijsje willen. 'We hebben al een ijsje gehad mam.' 'Oh, willen jullie er nog een?' 'Daar kunnen we geen nee tegen zeggen' zegt Kim.

Als we het ijsje op hebben en weer onderweg zijn vraagt mijn moeder of Kim haar zwemspullen mee heeft, natuurlijk antwoordt Kim. Dan zijn we thuis.

Reageer (2)

  • HappyDream

    Jeeej! Leeuk hoofdstuk! Zeker verder gaan (flower)

    xxx

    (je plaatje doet het niet,, altijd .jpg bestand doen hé? (K) )

    1 decennium geleden
  • Menna

    wow! nu al mooi ! (flower) abo <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen