Wanneer ik in het park kom, zie ik Kim al staan. Ik zet mijn fiets tegen een boom en doe hem op slot. Dan ren ik op haar af, waardoor ik een hele dikke knuffel van Kim krijg. Als we uitgeknuffeld zijn, gaan we Nino zoeken. We kijken overal, maar kunnen hem nergens vinden. Een zucht verlaat mijn mond en Kim kijkt me medelevend aan. Ik zie dat ze iets wil vertellen en zeg dan ook tegen haar dat ze het mag vertellen. Ze begint te lachen en roept dan: ik heb kaartjes voor het concert van 1D!. Ik ben heel blij voor haar, want samen zijn we echt al heel lang fan van ze, maar ik denk nogsteeds teveel aan Nino, en ben dus niet in de stemming om nu heel vrolijk te doen. Kim kijkt me nogsteeds aan en zegt dat: 'Jij mag ook mee hoor' Met een lach op haar gezicht. Snel knik ik en kijk haar aan. Ze slaat een arm om me heen en samen lopen we het park uit, richting de stad. In de stad aangekomen, gaan we naar de starbucks en bestellen iets te drinken. Als we klaar zijn, lopen we allebij weer terug naar ons eigen huis. Thuis aangekomen zit me moeder op de bank de krant te lezen. Ik kucht zachtjed, waarna ze opkijkt. 'Heey lieverd, hoe was het?' Zegt ze dan. 'Gezellig hoor' Zeg ik en glimlach dan. Mijn moeder knikt en gaat weer verder met lezen. Ik sta nog even stil en loop dan naar de keuken om wat drinken te pakken. Als ik wat cola voor mezelf heb ingeschonken, loop ik naar mijn kamer en zet daar Na na na op. Ik zing vrolijk mee en start de computer op. One Direction kan mijn dag zoveel beter maken. Ik zou ze zo graag een keer willen zien. Als mijn computer is opgestart, en ik mijn e-mail heb gechekt, zet ik mijn computer weer uit en ga ik op mijn bed liggen. Na een tijdje sta ik weer op en loop dan weer naar beneden, waar ik mijn jas aan doe en opnieuw naar het park ga. Niet om Nino te zoeken, maar om rustig na te kunnen denken. Na een tijdje rond gelopen te hebben in het park, bedenk ik me iets en loop weer terug naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen