Als ik beneden kom staat de tv al aan. Ik ga naast me vader zitten, en kijk even rond. Al snel merk ik dat niemand door heeft dat ik er bij ben komen zitten. Na een tijdje beneden gezeten te hebben, heb ik pas door dat ik eigenlijk geen idee heb waar ik naar kijk. Als ik op de klok kijk, zie ik dat het al tien uur is. Ik sta op en geef me ouders allebij een kus. Boven aangekomen, loop ik naar me kamer om daar mijn pyama te pakken, en vervolgens ga ik naar de douche. Als ik in de douche ben leg ik me kleren op een droog plekje, en zet de douche aan. Ik wacht tot het water warm is, en stap dan onder de douche. De warmem stralen glijden over mijn lichaam, en even is mijn hoofd leeg. Na een tijdje stap ik uit de douche en sla een handdoek om me heen. Ik droog me af en trek mij kleren aan. Daarna poets ik mijn tanden en haal ik mijn make-up van mijn gezicht. Als ik klaar ben loop ik terug naar mijn kamer. Ik zet mijn computer weer aan en open mijn mail, om te kijken of ik nog een nieuwe inbox heb. Maar nee. Dan sluit ik mijn computer af en loop naar beneden om een glas water te pakken. Als het glas leeg is loop ik weer naar boven. Ik doe mijn gordijnen dicht en ga ik mijn bed liggen, onder mijn warme dekens. De hele tijd denk ik aan Nino. Als de deur open gaat kom ik pas uit mijn gedachtes. Daar staat Marieke, naar mij te kijken. Dan komt ze op me aflopen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Als ze weer weg is komen de gedachtes weer terug. Na een tijdje val ik in slaap, met mijn hoofd vol gedachtes.


Sorry voor het korte stukje, maar ik wou liever het volgende stukje met een nieuwe dag beginnen x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen