Axelle

Het was dindsdagmorgend, ik werd wakker in mijn gloednieuwe bed.
Het rook nog naar de geur van de winkel, wat ik eigenlijk best vond stinken.
Maar dat maakte niets uit. Vandaag was de dag! We hadden sportdag op school en ik deed de zelfde sport als mijn crush Adriaan. Samen met mijn beste vriendin was ik gister nog gaan shoppen om nieuwe kleren te kopen zodat hij me zeker aantrekkelijk vond.

Ik stond op pakte m'n kleren en rende naar de badkamer. Allengeluk was ik eerst of ik moest nog wachten totdat m'n broer klaar was. Ik stapte in de douche waste mijn haren met mijn lievelingsschampoo. Ik keek in de spiegel en zag dat ik er echt slecht uitzag. Eerst m'n haren dan m'n make-up dacht ik in mezelf. Toen ik helemaal klaar was en mezelf best wel hot vond deed ik de deur open. "Zozo, voor wie heb jij je zo opgetut?" vroeg m'n ozo irritante broer. " dat gaat jou lekker helemaal niks aan" en ik stak m'n tong naar hem uit. Ik hoopte maar dat mijn moeder me zo niet zou zien want die zou pas flippen.

Om 07.50 sprong ik dan eindelijk op mijn fiets om men beste vriendin op te halen. Onderweg fantaseerden we nog over Adriaan en toen we eindelijk op school aankwamen vlogen de vlinders al 100 toertjes in m'n buik. Daar stond hij dan met zijn prachtige bruine ogen waar ik het meest verliefd op was en dan zijn haar dat altijd zo goed lag! Stiekem was ik echt jaloers op mijn beste vriendin omdat zij waarschijnlijk veel meer Kans maakte bij Adriaan dan ik , maar ik liet me niet ontmoedigen vandaag was mijn dag en dat ging niemand voor me verpesten.

ik weet dat het niet zo'n goed verhaal is, maar het is mijn allereerste willen jullie zeggen hoe je het vind? En zeg wat ik beter of anders moet doen als niemand reageerde stop ik er ineens mee hè dusja reageer Please!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen