Morgane P.O.V:

Ik kon het echt niet meer aanzien dat mijn beste vriendin zat te kussen met Harry. Ik probeerde de tranen tegen te houden maar dat lukte niet meer, dus ik liep van het podium af naar buiten.’’ Waarom kiezen ze altijd haar en nooit mij !!!!’’riep ik al wennend’’Ik ben gewoon een mislukkeling !!!’’.Toen ik mezelf in de spiegel bekeek in de wc schrok ik van mezelf. Ik zag er niet uit! Mij schmink was hellemaal uitgelopen. Ik leek wel een doorweekte vogel. Plots hoorde ik dat iemand de wc’s binnen kwam dus ik vluchte in een van de wc kotjes.

Louise: Ik weet dat je hier zit Morgane, kom alsjeblieft de wc uit.
Morgane: Ga alsjeblieft weg!
Louise: Ik ga niet weg zonder jou.
Morgane: Harry wacht binnen op je dus wat sta je hier nog te doen.
Louise: Het spijt me dat ik met Harry heb gekust, maar hij begon.
Morgane: Ik weet dat het je fout niet is maar ik wil even alleen zijn.
Louise: Kom alsjeblieft mee, het is saai daar binnen zonder jou.
Morgane: Ik kom zo beloofd! Geef me gewoon een beetje tijd.
Louise: Oke dan, maar als je niet komt binnen een kwartier kom ik je halen!
Morgane: Oké lou, Ik kom strakjes af!

Ik hoorde Louise de wc’s uitlopen. Toen ik zeker wist dat ze weg was kwam ik uit de wc, liep ik naar buiten en ging tegen de muur zitten. Ik begon weer te wenen’’Waarom ben ik nu zo droevig voor een domme kus?’’Ik wist dat ik veel om Harry gaf, maar niet zo veel.
Ik lag met mijn hoofd in mijn handen al zittend op de grond. Ik wist niet of ik wel nog binnen zou durven gaan in het concert nadat iedereen me wenend heeft zien weglopen. Op eens voelde ik een zachte hand op mijn schouder. Ik riep automatis’’Ga weg Louise ik kom niet meer mee’’.‘’Rustig ik ben het maar’’. Ik herkende Harry zijn schattige accent onmiddellijk.

Ik: Laat me gewoon, ik wil niet dat je me zo ziet. En trouwens wat doe je hier je hoort op het podium te staan nu.
Harry: Het is juist pauze, dus ik hoef nu even niet op het podium te staan. Maar waarom ween je?
Ik: Maakt niet uit het gaat wel over, laat maar.(ik probeerde weg te lopen, maar hij trok me terug)
Harry: Kom op vertel ik ben hier voor je omdat ik me zorgen maakte dat je zo maar van het podium bent gelopen.
Ik: Ik…. ik kon het gewoon niet aanzien dat je stond te kussen met mijn beste vriendin terwijl ik zo veel van je hou(ik begon weer te wennen).
Harry: Sorry ik wist niet dat je zo veel om me gaf(hij keek een Beetje bezorgd).
Ik: Dat wist ik ook niet tot vandaag.
Harry: Kom hier en stop met wenen, je bent veel mooier als je lacht( hij trekt me dicht bij zich aan voor een knuffel)
Ik: I love you Harry, you’re beautiful( ik knuffelde hem zo hard dat ik wel een gek leek) !!!
Harry: Stop alsjeblieft met wennen, ik hou er niet van als ik mijn fans droevig maak.

Hij wreef over mijn rug waardoor ik kalmeerde en stopte met wennen.

Ik: hoe wist je eigenlijk waar ik zat ?
Harry: Louise.
Ik: Waar is ze misschien ?
Harry: juist achter de deur, ze wist dat ik je wel weer rustig zou kunne krijgen.
Ik: Oh zo lief van haar ik zal maar snel naar haar toe gaan. En dankje Harry !
Harry: Graag gedaan, maar ik moet nu weer het podium op. En dit is special voor jou(en hij gaf me een kus op men voorhoofd waardoor ik bloosde)

Ik liep snel naar Louise toe.

Ik: Dankje Lou( en ik sprong haar in de armen), en sorry dat ik zo emotioneel reageerde op jullie kus.
Louise: Geen probleem ik begrijp je wel. Ik zou ook zo reageren hoor.
Ik: Ik moet gewoon leren begrijpen dat Harry ons niet allebei even leuk kan vinden.Zolang ik jou maar als vriendin kan behouden,is alles goed. ik kan ten slotte nog altijd opsceppen dat Harry MIJN beste vriendin heeft gekuts :D haha I love you lou.
Louis: oooooh I love you too. Kom je nu wel weer mee naar binnen ?
Ik: Natuurlijk, PARTYYYYYYY HARD !!!!
Louise: hahaha !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen