Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    Ik snap je beslissing maar ik vind je story helemaal niet langdradig en saai! ik vind het juist leuk en super mooi (H)

    1 decennium geleden
  • Cavaliere

    nee dat is niet waar er zijn mensen zoals ik die dat niet vinden. En trouwens doe waar jij zin in hebt niet wat die 'vervelende' mensen zeggen!

    1 decennium geleden
  • 1DJBSG

    Jammer dat je er nu al een einde aan maakt :( ik vind het echt een super goed verhaal en elke dag als ik uit school kom is het eerst wat ik doe kijken of je een nieuw stukje heb geschreven!! Ik vind het echt super leuk om je verhaal te lezen en ik vind het ook niet langdradig :)

    1 decennium geleden
  • Manoukjeee

    ik vind het jammer dat je gaat stoppen maar als jij zelf dat een betere keuze vind dan moet je dat doen ;)

    1 decennium geleden
  • xMichellee

    Gewoon super ! Snap je beslissing maar vind het wel jammer..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen