The audition
Taemin pov.
De uren gingen snel voorbij dat wij op school zaten.
Na school lopen HyeMi en ik samen naar huis toe, we waren al vanaf dat wij geboren zijn buren. We komen na een kwartiertje aan bij mijn huis.
HyeMi loopt door naar haar eigen huis “zie ik je zo weer?” roep ik haar na. De glimlacht met de glimlach die ik het beste ken en ze knikt en loopt haar eigen huis binnen. Ik weet niet, omdat ik naar HyeMi keek tegen mijn eigen voordeur aanloop. HyeMi ziet het nog en lacht een beetje en loopt naar binnen. Ik ga ook naar binnen en hangt me jas op en loopt naar de keuken toe en ziet mijn moeder bezig zijn in het huishouden “Hey Umma” zegt ik tegen haar. “Ow, hoi Taemin, wat heb je allemaal gedaan vandaag?” vraagt ze. Mijn moeder was heel nieuwsgierig en wou elke dag weten wat ik heb gedaan. “Nou, ik heb me opgeven voor een auditie van SM ENTERTAINMENT en verder niet echt veel.” Ik loop naar de koelkast toe en pak een pakje bananenmelk en loopt naar de tafel toe en gaat zitten op een stoel.
Ik drink het pakje op en gooit het weg en loopt naar boven toe. Ik loop naar mijn kamer toe en ziet vanuit mijn kamer dat HyeMi zit te dansen. Ik kijk naar haar hoe ze zich beweegt en denkt: Wow, zij kan goed dansen. Hye mi stopt en ik kijk snel weg en loopt de kamer uit.
Zoey Pov.
Ik kom thuis en ga meteen door naar boven toe met mijn tas en jas, ik gooi mijn jas op het bed neer en zet de muziek en ga mee dansen. Ik vind het leuk om te dansen, tja, het is één van mijn hobby's.
Na een paar minuten stop ik en zie ik dat Taemin snel wegkijkt. Ik begin rood te worden en schaam me dat hij me zag dansen.
Taemin Pov.
Ik loop snel naar de beneden toe en loopt naar HyeMi haar huis toe en klop aan. HyeMi doet open en laat mij binnen en we gaan samen op de achterstraat voetballen en op de trampoline springen.
~Volgende dag~
Ik word wakker en sta op en kleedt me om in mijn uniform en loop naar beneden toe. Mijn moeder zit ontbijt klaar te maken en ik ga zitten en mijn vader komt naast me zitten. Na een kwartiertje eten en gepraat te hebben, sta ik op en wil mijn jas pakken, maar ik zie er een envelop bij de deur liggen en pak het op en zie dat het van SM ENTERTAINMENT is en maak het open, maar ik schrik, het blijkt dat ik mijn auditie al over een paar uur hebt. Ik loop naar mijn moeder toe en laat de brief zien. Ze knikt en zegt: “ik bel school dat je ziek bent” en ze glimlacht naar me. Ik kijk uit het raam en zie HyeMi buiten op me wachten. Ik loop snel naar haar toe “Uhmm, ik ga niet naar school toe, ik heb mijn auditie vandaag” HyeMi glimlacht en steekt haar duim op “Doe je best!” en ze loopt naar school toe.
Na een paar uur stond ik er dan, ik was super zenuwachtig en toen ik de muziek hoorde begon ik te dansen. Daarna moest ik een stukje zingen.
~Paar uur later~
Ik zit samen met andere mensen in een wachtruimte. Er komen een paar mensen binnengelopen en ze noemen 5 namen op. Ik hoor mijn eigen naam ook en word blij als ik hoor dat ik door ben.
~Paar jaar later~
Zoey Pov.
Inmiddels had ik ook al auditie gedaan voor SM ENTERTAINMENT en was door samen met mijn broer en vier andere mensen. We hadden een gemende band van jongens en meisjes.
Wij hadden onze tijd van trainen afgerond en we hadden net onze eerste musicvideo gemaakt. De musicvideo zou over 2 weken online komen op het internet.
Samen woon ik met mijn broer en de andere vier in een dorm. We zaten samen in de groep StenU. Mijn artiestennaam was Zoey geworden, Zoey is mijn tweede naam, mijn moeder is Amerikaans en mijn vader Koreaans, mijn moeder wou dat ik een tweede Engelse naam kreeg en dat werd dus Zoey. Tijdens mijn trainingsjaren begon ik ook steeds meer voor iemand iets te voelen die in een appartement naast ons woont.
Reageer (1)
:') Unnie
1 decennium geledenegt geweldig
dat stuk in het midden liet me denken aan mijn eigen story
youre doing a great job
bye xx<3