Ik verveel me, dus dit keer een extra lang hoofdstuk, waar ik regelmatig van persoon verwissel n___n .
Wat vinden jullie van m'n nieuwe idee over Yu&Shin? :$
Reacties!?

xx Luka (doeg)

Yu's Pov.

Ik krijg een rood hoofd en staar naar de grond.
'Ik weet niet waar je het over hebt,' fluister ik.
Kiro grijnst. 'Ik weet genoeg!'
'Kom op Kiro. Ik voel niets voor Shin,' probeer ik nog. Damn, waarom gelooft hij me niet?
Kiro lacht. 'Ach, het maakt toch niets uit! Alleen maar leuk voor Shin!'
'Maar het zal toch nooit lukken tussen ons...'


Kiro's Pov.
'Ach, tuurlijk wel!' roep ik uit. 'Vertel gewoon eens eerlijk aan Shin wat je voor 'm voelt.'
Yu schudt zijn hoofd. 'Nog niet.'
Even is het stil. 'Ey, sorry dat ik zo rot tegen jullie deed...' zegt Yu plots. Ik glimlach.
'Niet erg.'
'Ik ga Romeo zoeken. Hij en ik moeten ook even praten, denk ik.'
Ik knik. 'Dat denk ik ook.'

Romeo's Pov.
'Romeo, kunnen we even praten?'
Ik knik. Ik ben het ook zat, dat geruzie tussen Yu en mij. Hij is tenslotte mijn beste vriend.
'Vergeef je het me...' mompelt Yu. Hij ploft naast me neer, op de bank.
'Tuurlijk. Maar - waarom deed je het?!'
'Ik weet niet,' zegt Yu. 'Het was als 'n grapje bedoelt. Ik wist niet dat je je er voor schaamde.'
Ik rol met zijn ogen. Wat is het toch 'n idioot.
'Twéé relaties. En dat hoort mijn nieuwe vriend...'
'Strify vond het toch niet erg?'
Ik schud mijn hoofd. 'Gelukkig niet!'
Ik denk terug aan het moment dat we voor het eerst zoenden. Heerlijk was dat!
'Waar ben je met je gedachten?!' hoor ik Yu.
'Sorry,' verontschuldig ik me. 'Bij Strif...'


Yu's Pov.
Ik grijns. 'Ik bij Shin' wil ik zeggen, maar ik slik het gelukkig nog net op tijd in.
Ik vertel het later nog wel. Of hij komt het wel te weten via Kiro, aangezien hij nooit lang een geheim kan bewaren...







(flower)

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen