- Hoofdstuk 7.3
Bedankt voor de reacties! (:
Hierboven is de jurk van Amy. Ik heb hem even snel gemaakt bij praktijk vandaag op de computer in het theorie lokaal - ze hebben echt van die geweldige programma's. En een lang stukje! Vanavond komt er nog één want ik ben echt superblij; als het zo door gaat mag ik gelukkig over naar de 4e! Jeaj!
Enjoy reading!
Hierboven is de jurk van Amy. Ik heb hem even snel gemaakt bij praktijk vandaag op de computer in het theorie lokaal - ze hebben echt van die geweldige programma's. En een lang stukje! Vanavond komt er nog één want ik ben echt superblij; als het zo door gaat mag ik gelukkig over naar de 4e! Jeaj!
Enjoy reading!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Ahw... Haha, ze is heel goed voor hem, geloof ik. Mooie jurk!
1 decennium geledenDie jurk is mooi!!
1 decennium geledenSnel verder! (:
Hihihi, Matthias is lief! <3
1 decennium geledenEn nu moeten ze zoenen ^^
YEAH! Dankjewel! Stiekem was dit stukje speciaal omdat ik het vroeg hè? (zeg maar ja, dan voel ik me bijzonder, hehe)
1 decennium geledenMaar superstukje! Eigenlijk haat ik bij de meeste stories lange stukjes (op één van mijn andere favorieten na) maar bij jou ben ik er zo doorheen!
Al is Matthias een beetje een stalker, dat hij zo ineens opduikt en weet van het feestje etc. Maar Amy is echt lollig dat ze alles zo hardop uitspreekt zonder ook maar even bang te zijn hem te beledigen, ze is er inderdaad echt eentje.
Ik ben benieuwd wat Nicky gaat doen als ze Amy met Matthias ziet!
Oh en het jurkje is adorable <3 EN GEFELICITEERD dat je over mag! *party*
Wel een klein foutje ontdekt: "maar ik vind het geen prettig idee dat ik wordt ge bespioneert."
>> die "ge" hoort hier niet in de zin