Foto bij 8. het onvermijdelijke

wil je aub niets zeggen' smeekte ze.
Ik deed alsof ik mijn mond op slot deed en de sleutel weggooide.
We gingen allebei op ons eigen bed liggen.
'slaapwel' zeiden we in koor en ik knipte het lampje uit.
Ik sloot mijn ogen en viel in een diepe slaap...

het is weekend, het perfecte moment om roekeloze en ondoordachte dingen te doen xD.
Faith en ik besloten om een bezoekje te brengen aan Jacob... met onze moto's natuurlijk ;)

Jacob deed de deur open. 'Meisjes!!' riep hij luid hij kon en nam mijn zus en mij in een knuffel/wurggreep maar hij liet ons net op tijd los ^^
'wat komen jullie doen?' zei hij verbaasd. 'Moto rijden' zei ik met een schijnheilige glimlach.
Hij deed zijn 2 duimen omhoog als teken dat het een goed idee was.
Jake nam zijn moto en we raasden ervandoor richting het strand.

Het onvermijdelijke gebeurde weer... ik viel, weeral.
Ik verloor de controle over het stuur en knalde tegen een boom aan.
Ik voelde bloed stromen langs mijn wang en ik ging voorzichtig rechtstaan.
Faith kwam bezorgd naar me toe 'alles in orde?' vroeg ze.
'gaat wel' antwoorde ik.
Jacob vond dat we naar het ziekenhuis moesten en deze keer spartelde ik niet tegen, niet omdat ik verongelukt was maar omdat ik die knappe Dokter Cullen terug wou zien ^^

We kamen het spoed binnen, 2 verpleegsters zagen me en namen me meteen mee naar een kamer en zeiden dat ze een dokter gingen halen, hopelijk de juiste :P.

De deur ging open en ik dacht dat mijn hart eventjes zou stilvallen toen ik hem daar zag staan maar mijn hart deed net het omgekeerde, het ging tekeer. Mijn adem stokte en ik me verslikte in mijn eigen speeksel.
Toen Dokter Cullen mij zo zag verstikken moest hij lachen, hij bood mij een glas water aan en kwam recht voor mij staan.
Ik dronk van het water. 'Alles in orde?' vroeg hij met zijn hemelse stem. Ik knikte.
'nou dát ziet er niet egt goed uit' en hij wees naar mijn voorhoofd.
Hij onderzocht me en concludeerde dat ik er nog een hersenschudden bovenop had.
Leuk.
'nou' zei hij 'het ziet er naar uit dat jij hier een paar dagen gaat moeten blijven'.


omdat ik in een vrijgevige bui ben EN omdat faithXjasper mij gewongen heeft :o zet ik nog een deeltje erop xD
en je kent de spelregels als je een volgend wil he ;)

Reageer (5)

  • Wolfclaw

    Whahahaha misschien moet ze toch echt eens haar rijbewijs gaan halen. ;)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    OMG JE MOET VERDER HEEL SNEL NU NOG HET MOET HET MOET GE-WEL-DIG VERHAAL , ;)

    1 decennium geleden
  • Saskia95

    snel verder !!!! xx333

    1 decennium geleden
  • Thundercloud

    SUPERSUPERSUPER!

    1 decennium geleden
  • faithXjasper

    ik ben nog altijd hyper omda ge em derop ebt gezet en idd ge zijt vrijgevig vandaag
    verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen