Just a start
Reacties please
Zoey Pov.
Het was de dag der dagen, voor het eerst zou ik naar school gaan, ik was zo blij en mijn mama zou mij brengen. Samen met mijn mama en broer Aron werd ik gebracht naar de peuterschool.
Ik was tot nu niet weg geweest en heb alleen op de achterstraat gespeeld samen met mijn broer als hij thuis was van zijn school. Ik zat in de auto samen met mijn mama en mijn broer en ik ging naar de peuterschool toe. Even later kom ik aan en mijn moeder brengt me naar binnen, ik zag al veel kinderen zitten.
Mijn mama zei iets tegen de juf en knuffelde en gaf me een kus op mijn wang en zei “ik zie je over een paar uur weer lieverd” en ze liep weg, eerst wou ik dat mijn mama niet wegging, maar en kwam een jongetje naar me toegelopen en zei dat ik niet moest huilen. Ik knikte en liep samen met hem naar een stoeltje toe en ging naast hem zitten. Het jongetje keek mij aan en vroeg “Wat is je naam?” “Uhmm,ik ben HyeMi en jij?” “Ik ben Taemin.” Nadat de juf een voorstelrondje had gedaan en liedjes met ons had gezongen, mochten we knutselen van de juf. Taemin en ik gingen samen kleuren.
Na een paar uur kwamen alle mama's terug behalve de mijne, maar er kwam een vrouw naar me toegelopen en zei “Hallo, ik ben Taemin's mama, ik moet je van je mama ophalen, want ze kan niet.” Samen met Taemin en zijn moeder ga ik naar huis toe.
~10 jaar later~
“Tae, wacht nou, we komen gerust op tijd op school!”roep ik. Taemin zucht,“Ik moet altijd op je wachten hè?”. Taemin probeert me boos aan te kijken, maar het lukt hem niet.
Ik schiet in de lach door Taemin. Waarom is hij zo grappig en zo leuk? Denk ik en schut mijn hoofd. Taemin kijkt mij aan “is er iets Mimi?” “Nee, wat moet er zijn dan Minnie?” Taemin kijkt me onderzoekend aan en glimlacht dan. Samen loop ik met Taemin naar school toe. Tijdens het lopen zie ik flyers aan een paal hangen en pak een flyer en leest wat erop staat AUDITIE SM ENTERTAINMENTS! Taemin komt bij me staan en leest de flyer. Taemin begint te glimlachen “ik ga meedoen!” roept Taemin enthousiast. “Echt?” ik ken hem aan, ik wist dat dit zijn droom was, maar ik wou hem niet kwijt als hij echt werd gekozen, ik knikte “dan gaan we je opgeven” ik kijk op het blad tot welke datum je kon inschrijven en schrik. “Uhm, Tae, je moet je voor vanmorgen 12 uur je inschrijven bij het Sm gebouw!” “Wat!?, ik ga naar het gebouw toe! Ik wil dit” Taemin loopt weg naar het gebouw toe. “Maar Tae en school dan?” roep ik hem achterna, maar hij hoort me niet.
Ik loop naar school toe en gaat naar het lokaal toe waar ik les heb, meteen komen er meisjes naar me toe om te vragen waar Taemin is. “Taemin is zich aan het opgeven voor een auditie bij SM entertaiments.” Alle meisjes geloven het niet en lopen weg.
De leraar komt binnen en iedereen gaat op zijn plaats zitten, het valt hem op dat de plaats naast mij leeg is. Hij begint met opnoemen van de namen. “Go HyeMi?” en kijkt rond en voordat ik ja kan zeggen vink die me af dat ik er ben. “Lee Taemin?” hij kijkt rond “weet je waar Taemin is?” “Uhm,nou,het zit zo..” en op dat moment komt Taemin binnengerend en gaat snel op zijn plaats zitten “Ik ben er!” hijgt die en de leraar vinkt hem af. “En?” vraag ik nieuwsgierig. Taemin haalt een formulier uit zijn zak “Ik doe mee” Fluistert hij en glimlacht.
Reageer (2)
dear dear sissie ~
1 decennium geledennice. x'D
that's all i have to say ~
Unnie
1 decennium geledenvind em nu al geweldig ^__^
snel verder schrijven dan maar
Fighting ^^
<3