Owen haalde glimlachend een fles wijn tevoorschijn terwijl ik al richting de keuken liep om twee glazen op te halen. Ik wist het niet, maar op de één of andere manier voelde ik zijn blik op mijn achterste branden. Ik zette de twee glazen op tafel neer en keek toe hoe hij ze vulde met wijn.
"Proost" grijnsde hij scheef en hij hield zijn glas tegen de mijne.

We waren zeker allebei aangeschoten waardoor we om de stomste dingen moesten lachen. Plots stond zijn gezicht doodserieus en leek het wel alsof zojuist iemand van het leven was berooft. Abrupt stopte ik met lachen en probeerde ik ongemakkelijk de stilte te verbreken door luid mijn keel te schrapen. Hij leek zijn spieren te ontspannen en nam vervolgens nog een slok van zijn wijn.
"Wat is dat nu tussen jullie, jij en Zayn?", deze zin sprak hij meteen uit toen hij zijn slok wijn had doorgeslikt.
"Ze hadden en Fan-Date georganiseerd en Megan had me opgegeven, hij koos mij en we hadden de date..", natuurlijk liet ik alle details achterwege, ik wild de vriendschap tussen Zayn en Owen niet breken, als die vriendschap tenminste bestond.
"Er is dus niets gebeurd? Ik kon hem straffen voor zijn fouten hoor" grijnsde hij en dit keer was ik degene die mijn spieren aanspande, niet omdat ik hem wou slaan of iets dergelijks maar uit angst dat hij iets door had.
"Niet nodig" glimlachte ik dan ook simpel en probeerde van onderwerp te veranderen waar hij het duidelijk niet mee eens leek te zijn.
"Zayn kan best een eikel zijn". Was hij me nu aan het verhoren of..?Hij verwachte natuurlijk dat ik mijn mond zou openen en daar een 'ja' uit zou laten ontsnappen daarom besloot ik het tegenovergestelde te doen. "Nee hoor, hij is eigenlijk best aardig", met moeite kreeg ik deze woorden over mijn lippen, ook moest ik moeite doen om een glimlach op mijn gezicht te plakken. Natuurlijk had Zayn zijn lieve kant, maar nog steeds vertrouwde ik hem niet.
Op dit moment snapte ik mezelf ook niet meer. Ik haatte Zayn, en toch hielp ik hem door dingen voor Owen te verzwijgen.

Ja dit is een kort stukje sorry daarvoor en ook sorry dat ik vanmiddag niets poste maar ik had het heel erg druk en ik moet nu meteen weer verder met mijn huiswerk.. Ik heb morgen super veel toetsen, i'm sorry.. Ik verlies abo's? ): xxx loveyou'll <33

Reageer (12)

  • xDanielaX

    ga verdeer (A) x

    1 decennium geleden
  • Lumoure

    Sorry dat ik het vorig hoofdstuk niet gereageerd heb. Maar echt ik ben zo blij toen ik las dat mijn personage is gekozen. Bedankt <3
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Snel verder!! Mij verlies je ook niet hoor!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • lord

    OWEN. IS. ENG.!
    snell verderrx

    1 decennium geleden
  • iRauhlWorld

    Ik word altijd zo blij als ik een berichtje heb waarin staat dat je weer een nieuw hoofdstuk hebt geshreven :) ik weet niet waarom maar ik vind je story gewoon heel leuk :)

    Gauw verder! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen