1. Ellanore
Ik zit nu al zolang ik kan herinneren in dit weeshuis, maar toch heb ik me nog nooit verveelt. Hier in het weeshuis heb ik veel vrienden gemaakt en de verzorgers zorgen goed voor me. Natuurlijk heb je ook nog Aurelia mij best friend for ever, de verzorgers zeiden ons dat we ongeveer de zelfde periode in het weeshuis terecht kwamen een sindsdien zijn we onafscheidelijk. Op het weeshuis noemen ze ons de tweeling omdat ze ons steeds samen zien. Ook hoeven we niets te zeggen als we samen zijn het is net of we kunnen elkaars gedachten lezen. Nou ja, Aurelia blijft mijn beste vriendin en dat zal zo blijven wat er ook gebeurd.
Van bijna iedereen in het weeshuis is de verjaardag niet bekent dus wordt die gevierd op de datum dat we zijn binnengekomen.
En vandaag is het mijn dag vandaag wordt ik 13. Twaaf jaar geleden ben ik hierheen gekomen nou ja ze hadden me gevonden in een bos en naar het weeshuis gebracht.
Maar daar denk ik niet aan op deze dag want het is mijn dag vandaag.
Vandaag draait het allemaal rond mij.
De jarige mag een uitstapje kiezen en ik heb voor Londen gekozen.
Voor mij is het daar vertrouwd, de mensen die er rond lopen, straatmuzikanten, kraampjes langs de straat en noem maar op.
Ik kan niet wachten tot wanneer we vertrekken.
TTTTTTTRRRRRRRRIIIIIIIIINNNNNNNNNNGGGGGGGGGG
Er zijn nog geen reacties.