Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (60)

  • Chiall

    Oke, zal ik gaan vertellen waarom Niall beter is dan Nathan, oke hier komt het.

    Ten eerste, heb je Niall's gezicht gezien? Hij is zo'n cutie, als je in zijn ogen kijk verdwaal je meteen, hoe kan je hem nou kwetsen als die fonkelingen uit zijn ogen zijn?! Dan wordt je toch meteen depressief. Nathan heeft haar in dit verhaal ook heel erg mishandelt en ik ben echt heel erg tegen mishandelen terwijl Niall altijd super lief is voor haar geweest. Niall geeft echt om haar integendeel van Nathan. In dit verhaal is hij misschien wel 'verliefd' op Olive, maar voor hoelang is dat? Hoelang gaat het duren voordat hij een andere meisje ziet waar hij 'het' even mee wilt doen? Terwijl Niall gewoon braaf op haar aan het wachten is en je hem helemaal knelt BE ASHAMED!! En ohja, bijna vergeten, NIALLS ACCENT! Als je dat schattige accent hoort ben je toch gelijk verliefd? Ja, genoeg redenen waarom ze per direct naar onze kleine leprechaun moet gaan?

    1 decennium geleden
  • MxStylinson

    en niet te vergeten,
    ze is gewoon verlieft op niall :)
    nathan vindt ze wel leuk..
    maar das niet t zelfde (A)

    1 decennium geleden
  • MxStylinson

    ooh dat is heel simpel,
    of zijn we vergeten wat nathan olive heeft aangedaan eerder in het verhaal? nou ik niet hoor ghegheghe.(A)
    + ,, niall is gewoon dr soulmatee :)
    hihi (H)

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    erder

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Niall is lief & beschermend, schattig & aardig. Plus: hij houdt van Olive met heel zijn hart en dat heeft hij altijd al gedaan.
    Nathan heeft haar mishandeld en bijna verkracht. Ik denk dat het duidelijk is? c:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen