Foto bij Teardrops [Tom Kaulitz story] #19

http://www.youtube.com/watch?v=Eg3xJGL-4Os
XD oke ik ben nu een beetje verslaafd geworden aan dat lied. Niet klikken als je haat hebt aan scheldwoorden =x
oke ik heb geen flauw idee wat er vorige keer gebeurtwas dus ik ga nu eerst lezen en dan typ ik verder.

Scarlett POV:
Je klimt via het trappetje uit het zwembad. Iedereen kijkt je geschokt aan. Zonder nog iets te zeggen loop je iedereen voorbij en loop je rechtstreeks naar buiten. Binnen aangekomen kijkt je moeder je aan. 'Lieverd? Wat is er met jou gebeurt?' 'Daar wil ik nu niet over praten.' Je loopt de trap op naar je kamer. Je pakt een droge pyjama en kleed je om. Als je klaar bent laat je je vallen op je bet. Niet te geloven dat ik daar in ben getrapt. Niet te geloven dat niemand me heeft geholpen. Je besluit maar wat te gaan internetten. Je pakt je laptop en doet hem aan. (wat hoe ga je inhemelsnaam computeren met een laptop die uit is. Laat je hersens nou eens werken) Je besluit maar wat spelletjes te gaan spelen. Je download uiteindelijk Audition [DAT IS EEN VETCOOL DANSSPEL] en naa 2 uur [DUURT WEL LANG] ga je uiteindelijk spelen. Op een gegeven moment val je in slaap.
Bella POV:
In de armen van Tom. Daar hoor ik niet die slet. Je kijkt naar Tom. Netalsof hij op haar zou vallen. Maar voor de zekerheid moest ik het toch doen toch? Niet dat ik er spijt van ga krijgen. En dan ook nog te bedenken dat ze geloven dat ik haar er perongeluk in heb geduwd. Zelfs een blinde zag dat ik haar pijn wilde doen. Je kruipt wat dichter tegen Tom aan en valt in slaap.

Ik wil meer reacties :P
dus moet ik maatregelen treffen.
Ik ga pas door na 5 reacties.

Reageer (7)

  • Myrdie

    JE HEBT JE 5. DOOR NU ? :D

    1 decennium geleden
  • Metalbitch

    aaiigghhttt.

    snel verder (:

    1 decennium geleden
  • Anamchara

    verder je bent goed(Y)(Y)(Y)
    xxx my

    1 decennium geleden
  • Withpassion

    super !!

    1 decennium geleden
  • xmijxiemandx

    geniaal
    snel verder




    xxmij

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen