---Justine---
Zoals Harry had gezegd, zou ik niet kunnen slapen vannacht. Ik had nog geen oog dicht gedaan, en het was ondertussen al 4u ’s nachts. Ik lag de hele tijd te piekeren over van alles en noch wat. En het ging allemaal over Caroline en die 2 meisjes, over mijn veiligheid, over de veiligheid van Harry. En waar ik het meest over piekerde was: ‘Wat als Caroline en die meisjes iets met elkaar te maken hadden? Wat als ze samen werkten?’ Ik schrok op uit mijn gedachten door Harry die half op me kwam liggen. Ik kneep mijn ogen tot fijne spleetjes en zag dat Harry nu boven me hing. ‘Waarom slaap je nog niet?’ vroeg hij. ‘Omdat ik niet kan! En waarom ben jij wakker als ik vragen mag?’ ‘ Ik zei toch dat ik het je niet moest vertellen. Ik wist dat je de hele tijd zou piekeren daarover. En ik werd wakker omdat jij de hele tijd zat te bewegen.’ Nadat hij dat had gezegd gaf hij me een kusje en liet hij zich naast me neervallen. ‘Harry, mag ik je iets vragen?’ ‘Tuurlijk.’ ‘Dit klinkt misschien raar maar denk jij dat Caroline en die 2 meisjes iets met elkaar te maken hebben?’ Mijn vraag werd gevolgd door een lange stilte. Ik kon bijna niets zien maar toch wist ik dat Harry naar aanwijzingen aan het zoeken was om mijn vraag te beantwoorden. ‘Ik weet het niet.’ Fluisterde hij. ‘Waarom denk je dat eigenlijk?’ ‘Omdat Caroline in die tweet die ze gezonden had gezegd had dat ze me zou komen opzoeken, in plaats daarvan zoekt ze jou op. En volgens mij zijn die twee meisjes haar handlangers en laat ze die meisjes mij opruimen, zo zal zij nooit in de gevangenis komen.’ ‘Je hebt een punt, maar toch twijfel ik nog.’ ‘Als we gewoon afwachten zal de waarheid wel te boven komen.’ ‘En weeral heb je een punt.’ Ik lachte kort en zocht met mijn vingertoppen Harry’s lippen. Harry nam mijn hand en bracht die naar zijn zachte lippen. Mijn lippen vormden zich in een glimlach terwijl ik ze op de zijne drukte. ‘Zullen we slapen.’ Vroeg hij. ‘Ja, hopelijk kan ik nu wel slapen.’ Harry lachte en schudde zijn hoofd zachtjes. Ik kroop tegen zijn warme lichaam aan en hij sloot zijn armen om me heen. ‘Sweat dreams babe.’ Zei hij terwijl hij een kusje op mijn haren drukte. ‘Sweat dreams, Harry.’ Fluisterde ik terug.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen