Foto bij Introduction of the teams.

nieuwe

3 jaar later (ja nu blijft het zo)


Kakashi pov;
'Blair waarom ging ga jij met me mee,om team 7 te leiden?'mompel ik schaapachtig.'Omdat de hokage dat zei'mompelt blair onschuldig.'Je hebt hem ligge smeken hé ?'vraag ik haar droog.Ze knikt blozend.'Kom ook maar mee jij'mompel ik droog.Als we het lokaal binnenlopen krijg ik een bordborstel op mijn hoofd en proestten blair en naruto het uit.'Blair gedraag je even ja'mompel ik droog ze knikt en loop me serieus achterna.Je ziet naruto en sasuke al met open ogen kijken.'Blair-chan,wat doe jij hier?'vragen naruto en sasuke in koor.'Kakashi is mijn hulpje ,wij gaan team 7 leiden'zegt ze ook nog serieus.'Blair het is andersom'mompel ik schaapachtig.Ze kijkt me dom aan maar glimlacht dan naar de andere.'Gaan jullie mee ?'vraagt blair.Ze knikken en we gaan ergens buiten het gebouw zitten.'Stel jezelf eens voor'mompel ik.'Ik ben naruto uzumaki en ik wordt hokage'gilt naruto blij.Blair kijkt hem lief aan en sasuke is nu.'Sasuke uchiha,mijn droom is om wraak te nemen op diegene die bija mijn hele clan heeft uitgeroeit'zegt hij emotiloos.'Sasuke'fluistert blair zorgzaam.'En ik ben sakura haruno 'zeg het meisje met roze haren lief.

Daisy pov;
'Wat heb jij een lieve ninja-hond kiba'mompel ik lief terwijl ik akamaru aai.'Willen jullie oefengevechten houden ,zodat ik kan kijken wat jullie al kunnen?'vraag ik ze lief.Ze knikken en gaan tegen elkaar sparren.Als ze klaar zijn gaan ze moe op het grasveld zitten.'Goed gedaan,jullie zijn al sterk.'zeg ik lief.'Heeft u kinderen of een man ?'vraagt hinata me lief.Ik knik 'Ja ik heb 2 kindere Zero en irisa en mijn man is kakashi'mompel ik serieus.Ze kijken me alledrie geschokt aan,of nouja alletwee bij shino kan ik het niet zien.'Irisa en zero ?'mompelt kiba.'Ja hun'zeg ik lief.


obito pov;
'Chanelle uchiha gedraag je'mompel ik kwaad.'Chanel zit me te pesten met haar sharingan'mompelt zero bijna huilend.Chanel is een natuurtalent,ze kon sharingan al op haar 6de gebruiken en met de krachten van haar moeder erbij is ze bijna onverslaanbaar.'Nou we hoeven ons niet voor te stellen want we kennen elkaar allemaal al,dus laat maar zien wat jullie kunnen.Ze sparren een voor een tegen elkaar en chanel wint de gevechten,als zero en irisa tegen elkaar moeten wint zero maar net.Chanel helpt irisa rechtop .'Goed gedaan,weetje wat ik trakteer jullie op wat eten loop maar mee'mompel ik lief.Ze lopen juichend achter me aan en we lopen naar iruchika-ramen.Als we daar aankomen zien we sasuke blair naruto kakashi en sakura zitten.'Lievert'mompelt blair die me bijna bespringt.I omhels haar en geef haar een klein kusje.'Konichiwa sasuke-kun'zegt irisa blozend.Ze is volgens mij verliefd op hem.'Jo pap'gilt zero.' Kakashi-sempai heeft u kinderen ?'mompelt sakura.Kakashi knikt en wijst droog naar zero en irisa .'En ook een vrouw?'mompel sakura.Kakashi knikt weer en wijst droog naar daisy die droog komt aanlopen met haar team.Ineens gaat isira naast kakashi zitten.'Pap ?'fluistert ze.Kakashi kijkt haar droog aan.'Geef jij sasuke les?We hebben al zo lang geen vader dochter dingen gedaan,waneer doen we dat ?'mompelt ze onschuldig.'Wat moet je weten isira'mompelt kakashi zuchtend.Irisa trekt hem van zijn stoel en ze gaan een stukje lopen.'Wat hé 'zeggen sasuke naruto en sakura in koor.Ik grinnik en kijk kakashi na.'Kakashi is even wat doen'mompelt blair terwijl ze mijn handen vastpak die ik om haar middel heb.'Dus Blair-sempai u bent getrouws met obito ?heeft u ook een kind'vraagt sakura lief.Blair knikt en wijst naar chanel.'Oah'zegt sakura geschokt.Chanelle kijkt haar vies aan en sakura kijkt meteen weer weg.'Kijk sasuke,ik kan veeeel beter sharingan doen'gilt chanelle plagend.Sasuke kijkt haar emotiloos aan en ze poke't hem.'Komop meneer emo-emotiloos glimlach eens'zegt ze weer,je kunt gewoon zien dat sasuke haar dalijk achterna gaat rennen ,ze springt van de stoel en rent weg sasuke rent haar achterna en tackelt haar op de grond.'Go sasuke kun'gilt sakura fangirlachtig.'Jo sakura'mompelt zero.Ze is ineens stil en kijkt zero blozend aan,kiba schiet in de lach en begint met zero te kuiten.'Ik zou er niet eens aan denken'mompel ik droog tegen sakura die naar haar voeten staart.'Pap help sasuke vermoooord me ahahahahaha'gilt chanelle terwijl sasuke haar de kieteldood geeft.'Smeek om ganade'mompelt hij emotiloos.'Nooooooit 'gilt chanel van het lachend.Ik grinnik en blair geeft me kleine kusjes op mijn mond.

Reageer (1)

  • Caged

    'Chanel zit me te pesten met haar sharingan'mompelt zero bijna huilend

    Aawh me poepiee xD kom maar bij mamaaa xD
    zeg Zero is toch 1 jaar jonger xD jaa dat is ie xD
    nja hij ziet er gwn ouder uit xD
    ghaaha sakura wordt ook nog eens fangirl van Zeroo xD

    Irisa is geweldig xD
    Mrja XD
    snel verder

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen