Foto bij Ch.32 - Muffins

(pov Maria)
Ik nam afscheid van Mike en liep terug naar huis. ''Maria zouden we je even kunnen spreken?'' hoorde ik m'n vader zeggen terwijl ik de deur achter me dicht doe. Ik loop naar de woonkamer met Allyson ''wat is er?''. M'n vader keek naar m'n moeder. Ze knikt kort en beide keken ze me aan. ''ik en je moeder hebben er lang en hard over nagedacht en we zijn het er over eens dat je op jezelf mag wonen''. M'n hart maakte een sprongetje van vreugde ''bedankt mam!'' Ik gaf haar een knuffel en glimlacht. Ik liep naar m'n vaderen gaf hem ook een knuffel ''bedankt pap''. ''Maar''begon m'n moeder. Ik keek haar vragend aan ''als je beloofd af en toe langs te komen, om te kijken hoe het met jullie gaat''. Ik knik hevig ''natuurlijk''. Ze glimlacht ''dan mag het''. ''oh ik weet trouwens al een plekje''. Ik zet Allyson in de box en ren naar boven en pak een magazine en ren terug naar beneden en laat hun het huisje zien die ik van te voren had uitgezocht. Ze bekeken het ''het is binnen een goed budget, normaal huisje en natuurlijk dicht in de buurt'' praat ik het huis aan m'n ouders aan. Ze knikten ''dit lijkt me een prima plek, zullen we er morgen even langs rijden?''. Ik knik ''we gaan morgen wel na m'n werk''. M'n vader knikt. I glimlach en gaf hun nog een knuffel. Ik pak Allyson op ''hoor je dat? We krijgen ons eigen huis''. Ik druk een kus op haar slaap en loop naar de tuin en ga er in het gras zitten samen met Allyson.
M'n telefoon ging af. Ik nam op ''Maria''. ''euhm, hey met Joe''. ''oh hey''.''en heb je al te horen gekregen of je een huisje krijgt?''. Ik begon te grijnzen ''jup, het mag en morgen ga ik naar het huisje kijken die ik al had uitgezocht''. ''oh leuk''. ''Jup, maar je kunt me altijd opzoeken, het is dicht in de buurt''. ''heb je nog spullen nodig?''. ''jah maar dat krijg ik vast zelf wel bijelkaar''. ''laat me je helpen, dat is het minste wat ik voor je kan doen na alles wat er is gebeurd''. Ik keek naar Allyson ''goed.. je mag helpen''.

(pov Joe)
''zeg, wil je ook een muffin?''. Ik begon te lachen ''shure''. ''Kom hier maar heen, en neem Winston ook maar mee''. ''is goed, bye''.
Als ik bij Maria ben bel ik aan. Haar vader deed open ''hey, Joe''. Ik glimlach vriendelijk ''hallo, is Maria erook?''. Hij knikt ''in de tuin''. Ik bedankte hem vriendelijk en loop naar de tuin. Ze zat met Allyson in het gras te spelen. ''hey''glimlach ik en ga naast haar zitten. Ze keek op ''hey''. Ik laat Winston los en laat hem door de tuin rennen. ''kijk eens wie er is?''glimlacht Maria naar Allyson en zet haar tussen ons is. ''nog gefeliciteert''. Er verscheen een grote grijns op haar gezicht ''thanks, ik kan niet wachten''. Ik glimlach. Ze bood me een schaal met muffins aan. Dankbaar pak ik een van de schaal af. ''Vind Sarah het niet erg dat je hier bent dan?''. Ik haal m'n schouders op ''we hebben een kleine ruzie''. Ze keek me aan ''dat is niet zo mooi''. Ik schud m'n hoofd en pulk wat aan de muffin. ''en.. mag ik vragen waarom jullie ruzie hadden? Ik bedoel, jullie leken zo close een paar uur geleden''. Ik haal m'n schouders op ''we hadden.. ruzie over het eten''. Ze begon te lachen ''serieus''. Ik grijns ''jup''. Zo fijn dat ik zo goed kon acteren. Ze gaf me een duwtje ''je moet nooit een discussie voeren met vrouwen over het eten''. Ik gaf Allyson een stukje van m'n muffin ''het is mijn huis''. Ze begint aan het gras te plukken ''daar heb je gelijk in''. Ik til Allyson op schoot. Ze keek hem lachend aan. ''oh en hem vind je niet zo eng?''vroeg Maria sarcastisch. Ik grijns en druk een kus op haar voorhoofd ''wie vind je eng dan?''vroeg ik aan Allyson. ''ze vind Mike niet zo aardig''antwoord Maria. ''ik mag hem ook niet zo hoor''fluister ik naar Allyson. Maria gaf me een plagend duwtje ''hea, ik mag die Sarah ook niet, maar ik accpteer haar toch ook''. ''het was ook maar een geintje''. Ze glimlacht ''fijn''.

okay een filler :)

Reageer (1)

  • MissJojo

    <3 Zoo lief!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen