Uchiha's killed ?No way..
reacties please?
Weer 3 jaar later
blair pov;
'Obito ,het was zo'n goed idee om even rust te nemen en om kakashi en daisy op chanel te laten letten en een oogje te laten houden op naruto'fluister ik kinky in obito's oor.Hij grijns en pakt me bij mijn middel.'we moeten weer naar huis toe lief,je weet hoe chanel is 'mompelt hij.'Waarom wilde we ook alweer een kind?'vraag ik hem droog.'Ben blij dat we der niet 2 hebben zoals daisy en kakashi,zero is af en toe echt een ettertje'lach hij.Ik grinnik en hij tilt me op.'Zoals in de oude tijden'fluistert hij.Ik grinnik en geef hem kusjes in zijn nek.Als we het uchiha gedeelte binnenkomen spring ik van zijn rug.'Obito'mompel ik geschokt ,terwijl ik zijn hand pak.Hij knijpt er zo hard in dat hij bijna breekt.Ik trek hem langzaam mee om naar overlevende te zoeken.'Sasuke'gil ik terwijl ik snel op hem afren en hem optil.'Sasuke gaat het ?Wat is er gebeurt liefje?'vraag ik hem.Ik kijk obito aan die ook zit te huilen ,en door hun begin ik ook.'Itachi,heeft iedereen vermoord'snikt hij huilend.Ik woel door zijn haar en neem hem mee naar daisy toe.'Stil maar lievert,ssht'stel ik sasuke gerust.Als we bij daisy binnen zijn komen chanel,irisa en zero binnegehuppelt.'Papie ,mamie'gilt ze blij,ze omhelst obito maar hij kijkt alleen voor zich uit.'Lievert ga jij even naar boven met zero en irisa ?'vraagt ik haar lief .Ze knikt en loopt naar de andere toe,zero wilt iets zeggen maar gaat dan weg.'De uchihaclan is vermoordt door itachi 'fluister ik in daisy's oor.Ze kijk me geschokt aan en kijkt dan naar sasuke .'Still maar liefje.'momepelt ze lief.'Kan hij hier blijven met chanel vanacht,ik denk niet dat obito het kan gebruiken'mompel ik zachtjes.Daisy knikt en kakashi knikt ook nogal stugjes.'We zijn hier geen kinderopvang zero is al erg genoeg'mompelt hij in zichzelf.Daisy geef hem een stomp en kijkt hem kwaad aan 'Jij hebt hem die naam gegeven hoor eikel'mompelt ze giegelend.Ze tilt sasuke op en brengt hem naar boven.'Bedankt ,we komen ze morgen wel halen'mompelt obito leegjes.Kakashi knikt en we lopen naar huis.'Het spijt me lievert'mompel ik zielig terwijl ik hem omhels.'Het is niet jou schuld liefje'zegt hij jankend.'Vuiltje in je oog?'mompel ik grijnzend.Hij knikt en geeft me een zwakke glimlach ,ik druk hem een zoen op zijn mond en neem hem mee naar huis.Ik laat ons bad vollopen en neem hem mee naar boven,hij gaat erin liggen en ik ga er ook in.'Schat gaat het een beetje,ik vind het zo erg'mompel ik.'Het gaatwel blair,maak je maar geen zorgen'mompelt hij niet echt overtuigend.'Niet liegen jij'mompel ik.Ik streel zijn borstkast zachtjes en leg mijn hoofd op zijn schouder.Hij glimlacht naar me en geeft me een tongzoen.Ik sla mijn armen om hem heen en hij doet het ook bij mij.Langzaam wordt ik moe en nog meer moe en val ik in slaap.
obito pov;
Ik kijk naar blair die op mijn borstkast ligt te slapen.Ik streel der over haargezicht en doe een pluk haar achter der oor.'Slaap lekker schat'fluister ik.Ik sta op til haar uit bad en droog haar af.Ze ziet er echt lief uit als ze slaapt.Ik doe haar pyama aan en leg haar in bed.Ik druk haar een zoen op der voorhoofd kleed me aan en ga vanaf het balkon naar buiten zitten staren.Hoe kon itachi dit doen ?Waarom heeft hij het gedaan ?Er zijn zoveel onbeantwoorde vragen.Maar 1 ding weet ik zeker ik zal op sasuke passen alsof het mijn eigen kind is.'Obito ?'hoor ik blair moe mompelen.Ik hoor een dreun en een auw.Blijkbaar is ze uit bed gevallen.Ineens voel ik twee armen om me heen.'Kun je niet slapen ?'mompelt blair lief.Ik knik en kijk voor me uit,ik voel dat ze naar me kijkt en glimlacht.Ze is echt de liefste en mooiste persoon die ik ken en ik ben blij dat ik bij haar ben en dat ze de mijne is.Ze kruipt tegen me aan en kijkt me aan.'Geen zin om te praten?'vraagt ze met een vermoeiende toon in der stem .Ik knik van nee en ze druk me een zoen op mijn wang.'Ook wat te drinken ?'vraagt ze me lief.Ik knik en ze loopt naar beneden toe.Na een tijdje komt ze terug met 2 bekersmet warme melk erin.Ze pakt mijn kin vast en laat me naar haar kijken.'Het komt allemaal wel goed,ik weet hoe je jevoel'mompelt ze lief.Voordat ik iets kan zeggen plant ze haar lippen op de mijne en slaat ze haar armen om mijn nek,ik leg mijn handen op har heupen en voor een paar minuuten verdwijnen al mijn zorgen,als ze stopt kijkt ze me lief aan en begin ik weer te huilen.Ze streelt met haar handen door mijn haar en knuffelt me.Ik zou me geen betere vrouw en vrienden kunnen wensen.
Reageer (1)
Obito en Blair zijn zo lief samen
1 decennium geledenghaa mijn kindjes zijn gewelduuug ^^
Niet dat Kakashi er heel blij is miss had ie toch liever 2 meisjes ?
Nja ik ga snel verderlezen ^^
X