Foto bij Nine // Allison Nora Grice

~ Nobody knows

Vandaag mag ik gelukkig weer naar school. Normaal zie ik er echt heel erg tegen op maar ik heb echt even afleiding nodig. En als het goed is zie ik Dani ook weer. Zal ik haar dan alles vertellen? Ik wil het wel echt heel graag. Maar wat nou als ze denkt dat ik dit allemaal verzin of iets.. Ze is het hele weekend al niet bereikbaar geweest en dat vind ik ook best wel apart. Ik ga vandaag maar extra vroeg naar school, dan fiets ik wel langs Dani haar huis.

Het is kwart voor acht. Om half negen begint school en het is ongeveer 25 minuten fietsen. Mijn ouders zijn alweer aan het werken en m'n zusje slaapt nog dus is het rustig in huis. Snel pak ik en fles water en stop die in m'n tas. Brood hoef ik niet mee.. ik koop wel iets lekkers op school.

Als ik bij Dani haar huis aankom stapt ze net de deur uit. "Hé" roep ik enthousiast. Geschrokken draait ze zich om. "He! wat doe jij nou weer hier" zegt ze verward. "Ik dacht misschien kunnen we samen fietsen, ik moet je even iets vertellen. Hoe was je weekend trouwens?" Ze kijkt een beetje afwezig. "Ja was leuk, en ik moet jou ook wat vertellen.." Ze heeft ondertussen haar fiets gepakt en komt dichter bij staan. "Wat is er met je hand gebeurt?" Vraagt ze geschrokken als ze ziet dat mijn hand onder de plijsters en sneeën zit. "Ja dat.. wou ik je dus vertellen" Op de fiets vertel ik het hele verhaal. En ik heb er moeite mee om m'n tranen binnen te houden maar gelukkig gaat het nog. Gelukkig kan Dani ze niet zien want ik heb m'n zonnebril op. Ondanks het pas kwart over 8 is, is het best zonnig. Ik heb Dani niets over Niall verteld trouwens. Ik bedoel zo bijzonder was het niet toch? En ze had zeker gezegd dat ik hem wel had mee moeten laten lopen naar m'n huis.

Als we bij school aan zijn gekomen hebben we nog even tot de les begint dus blijven we nog even buiten staan. We hebben nog doorgepraat over wat er met mij was gebeurt, maar ik had er wel even genoeg was dus vroeg ik wat zei mij nou wou vertellen.
"Ik ga naar Spanje verhuizen" zegt ze en alles wat ik kan doen is staren.

Volgend stukje word weer een Niall stukje ! (:
Please hug the kudo button !?geheh Feedback is ALTIJD welkom, slecht of goed maakt niet uit.

Hebben jullie btw twitter? Laat je twitter naam achter in en reactie dan volg ik jullie :) Ik ben @iAdoreStyles

xoxo

Reageer (3)

  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • Rakish

    Zupaaah zieliggg!!

    1 decennium geleden
  • lord

    Nooo DANI BLIJF.
    btw je hebt er een abo bij(:
    super verhaaalx
    snel verdaahx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen