003
we hadden daarna geschiedenis en aarderijkskunde.
ik was echt niet goed in aardrijkskunde. 'andy, snap jij vraag 4?'
fluisterde ik. 'ja'. 'kan je me helpen?' 'tuurlijk, kijk' hij legde het zo goed uit, maar ik was er nooit goed in geweest. 'dankje'.
'jongens, we hebben overmorgen een toets over dit hoofdstuk'.
nee dacht ik, ik snap er geen fuck van.
de bel ging, en alleen ik en andy waren er nog. ik wachtte op hem bij de deur, en hij lachte.
zijn lach maakte me blij.
toen we buiten kwamen, durfde niemand in de buurt te komen.
we gingen bij de bomen in de zon zitten.
'oooh... ik snap echt geen fuck van het hoofdstuk, en dan hebben we morgen ook nog eens een toets. snap jij het wel?' 'ja ik wel'zei andy en voegde er snel aan toe 'wil je dat ik je help?' er verscheen een lach op mijn gezicht. 'ja, graag. kan je morgen?' 'ja, dat is goed'
we praatte nog over van alles. en toen ging de bel weer.
we moesten nog maar 1 lesuur, en ik zat half slapend in de les.
opeens vroeg de docent. 'en, avina wat is daar het antwoord op?'
alle ogen waren op mij gericht. ik was totaal niet aan het opletten. snel krabbelde de jongen naast me iets op een papiertje, en legde het naast me. 'euh, dat heet agglomeratie'. 'goedzo' zei de docent en ging verder met zn werk.'dankje andy' 'ik zou het zo nog een keer doen'antwoordde de zwartharig jongen.
Er zijn nog geen reacties.