Foto bij Jade Brown | OO6

“Welke film keek je?” vraagt Scarlett, die weer wakker is geworden, als ik m’n oordopjes uit doe. “Geen idee, ’t was jouw DVD?” “Oké, zal wel,” Ik kijk tussen de stoelen door en zie dat Zayn en Harry ondertussen ook een film kijken. Wat een saaierds, zeg. “Ik ga even naar de wc,” zeg ik naar Scarlett en ze schuift meteen haar voeten naar binnen uit beleefdheid. Als ik in het gangpad sta, kijk ik naar boven om te zien of er bordjes hangen. Tot mijn verbazing hangen er ook nog bordjes en ik loop naar voren. Een stoel voor Harry zitten Niall & Liam. Als ik lang ze loop, hoor ik dat één van hen fluit. Ik draai me om en kijk ze aan. Niall geeft me een speels knipoogje en ik geef hem een knipoogje terug. Meteen daarna loop ik naar de wc om mijn behoefte te doen. Als ik terug op mijn plek zit, kijken Liam & Niall over hun stoelen heen naar mij. Snel draaien ze zich weer om als ik ze aankijk en hoor heel zachtjes: “Zullen we haar nummer vragen?” “Jij doet het, oké,” Meer hoor ik niet, en er gebeurt ook niet veel van Liam & Niall, want Zayn is wakker geworden en begint tegen Scarlett & mij te praten.

Sorry dat ik even niet heb geschreven, maar ik was druk. =$

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen