How was your first love?
ik ben op dit moment heel druk bezig met mijn verhaal
alle het is een beetje een zooitje in mijn hoofd
alle het is een beetje een zooitje in mijn hoofd
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Mijn eerste liefde was een zomerliefde 3 jaar terug,
1 decennium geledenMijn zusje kwam helemaal hyper naar huis, over dat ze 2 leuke jongens had gezien. Ik had met een vriendin afgesproken in de speeltuin en daar zaten hun toevallig ook. We raakten aan de praat en zijn vaak met de boot weg geweest die zomer. Na de zomer hebben we het nog een tijdje geprobeerd maar de afstand was in die tijd voor mij nogal een probleem. We hebben nog steeds contact en 1 a 2 keer per jaar komen ze langs. De gevoelens zijn er nog steeds...
mijn eerste liefdeservaring is dat ik nu verliefd ben op mijn vriendje..
1 decennium geledenWe ontmoette elkaar op de eerste schooldag van dit jaar, een klasgenoot, nu heb ik 4 maand met hem,helaas is hij goed in basketbal en wil hij later in nba spelen, waardoor ik op nummer 2 sta.. Hij zegt dat hij me niet kan geven wat ik verdien..
Omdat hij de top wil halen en dus over 2 jaar naar Amerika gaat verhuizen moet ik er maar van genieten dat hij er is, het leven is niet perfect..
Ik ben al drie jaar lang verliefd op dezelfde jongen en ben er vanmiddag via een vriendin achter gekomen dat hij dacht dat ik al drie jaar lang boos op hem was!! Kweet een beetje raar, maar ik weet niet of hij de ware is. hoop ergens van wel en ergens van niet, aangezien hij binnenkort verhuizen ga en ik bang ben hem nooit meer te zien.
1 decennium geledenIk word altijd verliefd op m'n vrienden...ik ben me er dan wel van bewust dat het niet de ware is maar ik ben toch verliefd.
1 decennium geleden