Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen :p Oke hoi (: Ik heb een vraagje, ik zoek eigenlijk nog een vriendinnetje voor Niall en jullie mogen zelf bepalen of Liam en Louis een vriendin hebben.. Hebben jullie nog meer leuke ideeën voor een persoon ofzo.. Vul maar gewoon in ik kan wel wat rollen gebruiken (;

Dit moet ik even weten:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk (mág een foto):
Wat is haar rol in het verhaal:
Vriendin/vriend van..:
Karakter:
Extra:

Alvast bedankt voor het invullen ik hoop dat ik veel keuze krijg. Vanmiddag post ik nog een stukje en het is zondag dus misschien wel twee vanmiddag (; Vanavond komt er ook nog één en als ik nog tijd heb om 00.00, gewoon omdat jullie zo geweldig zijn! <3 Ga maar snel dat lijstje invullen daar doe je me een groot plezier mee :p xxx <33

Reageer (19)

  • iRauhlWorld

    Naam: Sacha Bronx
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk (mág een foto):http://tinypic.com/view.php?pic=scz9mq&s=6
    Wat is haar rol in het verhaal: Vriendin van Niall
    Vriendin/vriend van..: Niall
    Karakter: Erg zeker van zichzelf maar niet arrogant. Ze is erg rustig maar wel heel erg sociaal en kan vreselijk drukke momenten hebben waarin ze ineens heel tja... druk is xd
    Extra: Ze is nogal een flirt en probeert dan ook met iedereen te flirten waardoor er dus drama komt. Maar door Niall verandert ze zo dat ze niet meer zo is
    Nog iets extra's: Ze laat het niet merken of zien maar ze is onwijs muzikaal (ook al vind ze dat zelf niet)en ze speelt gitaar een piano :)

    1 decennium geleden
  • Velvethour

    Naam: Luna Christine Grimshaw
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (mág een foto): Luna is klein (1.60) en draagt daarom vaak hoge hakken. Op haar hoogste hakken is ze ca. 1.73. Ze heeft een licht tintje en donkerblauwe ogen, die in de zon groen/blauw lijken. Een kleine tattoo op haar pols en een navel- en tongpiercing. Ze heeft lang donkerblond/bruin haar, wat aardig mooi krult.
    Wat is haar rol in het verhaal: Zusje van Aiden Grimshaw, waardoor ze de jongens al vaag kent.
    Vriendin/vriend van..: Vriendin van Louis. En anders Niall of Liam ofcourse haha.
    Karakter: Ze heeft een pittig karakter. Ze weet wanneer en hoe ze voor zichzelf moet opkomen. Ook staat ze achter haar eigen mening en moet ze haar gelijk behalen. Toch kan ze heel aardig overkomen. Ze kan aardig emotioneel zijn, vanwege haar verleden. Ze probeert sterk over te komen, maar dat lukt niet altijd. Bij goede vrienden durft ze echt zichzelf te zijn terwijl ze bij onbekenden zich wat arroganter voordoet. Ze wil niet dat mensen denken dat ze zwak is, want dat is ze niet. Ze is sterk, met af en toe een aantal pieken en dalen. Het gaat bij haar vaak om de eerste indruk. Laat iemand een slechte eerste indruk achter, moet diegene aardig zijn/haar best gaan doen om Luna als vriendin te krijgen.
    Extra: Ze heeft twee jaar in rehab gezeten, vanwege overmatig drugsgebruik. Dit was van haar 17e tot haar 19e. Nu is ze weer helemaal clean.

    1 decennium geleden
  • Calypso

    Naam: Charlotte Horan
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (mág een foto): Charlotte

    Wat is haar rol in het verhaal: Nichtje van Niall. Ze heeft hem al 5 jaar niet gezien en gesproken aangezien ze naar het buitenland is verhuist. Toekomstige vriendin Louis
    Vriendin/vriend van..: Louis
    Karakter: Charlotte is een druk meisje. Ze heeft ADHD en kan ook niet stil zitten. Ze heeft een vlotte babbel en kletst mensen de oren van het hoofd. Ze denkt niet na over wat ze zegt en flapt alles er vrij gemakkelijk uit. Men kan haar daarom ook beter geen geheimen toevertrouwen.
    Charlotte is vastberaden. Als ze iets wil dan zal ze er ook helemaal voor gaan, ze is geen opgever. Ze heeft een sterke wil en ze zal dan ook niet opgeven voor ze iets krijgt wat ze hebben wilt.
    Tegenover haar vrienden is ze erg trouw en beschermend. Ze zal het ook altijd opnemen voor haar vrienden, ongeacht de situatie.
    Ze is avontuurlijk en houdt er van om dingen te ondernemen. Ze is niet bang om dingen te doen die niet mogen en ze vindt het leuk om grenzen op te zoeken.
    Extra: Ze houdt van uitgaan en dansen.
    Ze is bang voor onweer.

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Naam: Wendy Dokkum
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (mág een foto): Donker blond haar, blauwe ogen, ongeveer 1.75 meter.
    Wat is haar rol in het verhaal: Ze is het vriendinnetje van Niall of Liam of Louis jij mag kiezen!
    Vriendin/vriend van..: Niall , Liam of Louis
    Karakter: Ze is heel lief, staat voor iedereen klaar wanneer diegene het nodig heeft. Ze kan tegen haatberichtjes en alles!
    Extra: WEet ik niet ;)!

    1 decennium geleden
  • Lumoure

    Naam: Ariël Levandée
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (mág een foto): http://weheartit.com/entry/13195243
    Wat is haar rol in het verhaal: De vriendin van Niall (Zij is dus dat meisje van de fan-date)
    Vriendin/vriend van..: Niall
    Karakter: Verlegen en erg onzeker over zichzelf. Voelt zich vaak buitengesloten bij mensen, alsof ze er niet bij hoort. Ookal is dat niet zo, ze heeft het zelf niet door, maar veel meisjes zijn jaloers op haar door haar rode haar. Ze ziet er erg kwetsbaar uit maar ze heeft een grote mond. Je kan haar niet makkelijk breken. Ze heeft een erg hechte vrienden groep en ze zou voor hun door het vuur gaan.
    Extra: Doordat ze zo verlegen is duurt het lang voordat de groep iets te weten van haar komt. Niall betekent heel veel voor haar en zij voor hem.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen